BTC USD 55,652.0 Gold USD 1,835.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mesin perakam waktu elektronik

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,040
Reaction score
47
Points
70
Salam..

Mohon kerjasama CGrians yang tahu mane2 company yang boleh bekalkan, dan selenggara mesin perakam waktu elektronik menggunakan cap jari dan boleh scan wajah(yang ni bos aku mintak, dia nampak ada syarikat yang siap scan wajah..)

Harap kalian dapat membantu..
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
kat kedai yg jual peralatan pejabat yang gah2 mungkin ada
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
kalau staff tu tetiba naik jerawat batu macam mana nak masuk pejabat...scan tak lepas
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,040
Reaction score
47
Points
70
ok.. nanti try tanye kedai2 besau kat sini.. Thq..
 

maxbiz77

Active+ Member
Joined
Jan 4, 2007
Messages
3,665
Reaction score
9
Points
25
office aku pakai mesin scan tangan. dah 5 thn guna.. still ok. company dari s'pore... tapi ada caw kat kl.

jenis nih :

hp1000tgbig.jpg


malaysia punya supplier kat http://www.amano.com.my/HandPunch.html
 
Last edited:

black_apple

Active+ Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
2,834
Reaction score
5
Points
25
opis aku gne thumb print...
pastu slalu probs...
kekdg x leh nk print...
leceh.....
:(scam:(scam
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register