BTC USD 61,771.4 Gold USD 1,778.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mesin Memotong Dan Mengupas bawang

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
sesiapa yang jual pm saya..

boleh berunding

kegunaan secara kecil-kecilan.

tq
 
Sponsored Post

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
bump for today
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
ada ke mesin macam tu?
 

asyraf77

Active Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
1,230
Reaction score
31
Points
30
aku rasa baru ja tgok tv 2 3ari lepas sorg makcik tu wat biz bawang goreng pkai mesin ni..try refer mardi..
 

aritrade99

Fun Poster
Joined
Apr 28, 2009
Messages
207
Reaction score
0
Points
10
kalau mesin potong bawang pernah ler tengok. klau siap kupas bwg x tahu lak
 

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
selain mardi ada x tempat lain???ke mana2 ker
 

speedfx

Freshie
Joined
May 21, 2007
Messages
46
Reaction score
0
Points
6
selain mardi ada x tempat lain???ke mana2 ker

klau mesin kupas bawang putih memang ada tapi rege di mahal giler. coz aku penah tanya kat satu company kat sini rege dia dlm 30k, dulu ingat nak biz jual bwg putih kupas tapi da jadi hampas psl gigil nengok kat rege mesin tu. ko cuba cari kat alibaba banyak mesin yg ade...
 

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
ada cara lain?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register