BTC USD 58,890.4 Gold USD 1,797.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mercedes E280 AMG untuk dijual

advanzato

Active+ Member
Joined
Apr 28, 2008
Messages
3,298
Reaction score
13
Points
25
Assalamualaikum kengkawan semua....

Di sini aku nak bagitau korang yang aku nak tolong jualkan keta member aku iaitu Mercedes Benz E280 W210 AMG yg masih lagi tip top....

DSC03087.jpg


DSC03085.jpg


DSC03088.jpg


DSC03086.jpg


DSC03094.jpg


DSC03092.jpg


DSC03091.jpg


DSC03089.jpg


DSC03090.jpg


DSC03096.jpg


DSC03097.jpg


DSC03084.jpg



Harga yang ditawarkan ialah RM95k. Lokasi kereta di Kuala Lumpur.

Tahun 2000

Mileage : 142805km

Kengkawan semua....Memandangkan skang nih dah masuk ke tahun 2011, owner dengan berbesar hati nak offer keta nih dengan harga RM90k disebabkan dah beralih tahun.... So dah diskaun RM5k tuhhh....:)cgrock Mileage masih tak berubah sebab tak bawak jalan pun... Just start enjin pepagi jer...




Apa2 pertanyaan leh sms kat aku di 012 641 4564

Mekasih
 
Last edited:
Sponsored Post

mint

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2009
Messages
5,432
Reaction score
16
Points
65
perghh..

mata belalang nih.. :)

mmg cun klau buat kete mafia..

bump utk tt
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
masih lawa ... meter tu kena tau dulu :p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register