BTC USD 57,009.2 Gold USD 1,786.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Menteri kanan hadiah kereta kpd artis...

adaman

Fun Poster
Messages
296
Joined
Mar 9, 2009
Messages
296
Reaction score
10
Points
15
Ribut dan kalut ! Tabloid Suara Keadilan mendedahkan ada Menteri Kanan yang telah menghadiahkan kereta mewah kepada seorang artis lelaki. Menteri Kanan juga seorang lelaki dikatakan memberi kereta mewah tersebut dan ini menimbulkan banyak spekulasi. www.selamatkanumno.blogspot.com turut bertanya kepada kawan-kawan media siapa Menteri Kanan itu dan siapa artis terbabit.

TERKEJUT – menurut rakan media – Menteri Kanan itu adalah Menteri Dalam Negeri – Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan artis itu adalah Anuar Zain kata rakan media. Alamat – kita tidak mahu meneruskan spekulasi ini dan meminta Menteri Kanan tersebut menafikan secepat mungkin sebelum PKR meneruskan spekulasi tersebut. Tindakan ini perlu dilakukan segera agar spekulasi itu tidak merosakkan Umno tambahan ini melibatkan Menteri Kanan – saudara Perdana Menteri – dah la Perdana Menteri penuh dengan spekulasi dan tuduhan penglibatan dengan kes Altantuya, SU Politiknya dengan rasuah, rakan baiknya Razak baru terbebas dari tuduhan membunuh, ini saudaranya pula dikatakan terlibat dengan skandal bagi Anuar Zain kereta mewah.

http://selamatkanumno.blogspot.com/2009/12/kereta-mewah-buat-artis-lelaki-siapa.html


p/s erkk.. Org umNO komen?
 
Sponsored Post

CL's

Legendary Member
Messages
14,094
Paid Membership
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
nak tahu dari sumber yg sahih.....berita panas nie....
 

fordLASER

Legendary Member
Messages
10,806
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
oo yer ker...
klau la yg bg tu nwar... kecoh pulak la...
klau hisyam kasi keta kat anuar zain xder hal lah...
minat terover ler katakan....
 

CL's

Legendary Member
Messages
14,094
Paid Membership
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
oo yer ker...
klau la yg bg tu nwar... kecoh pulak la...
klau hisyam kasi keta kat anuar zain xder hal lah...
minat terover ler katakan....
tu belum lagi yg bg hadiah umrah kat TGNA...:p:p
 

serban hitam

Active Member
Messages
1,147
Joined
Aug 14, 2009
Messages
1,147
Reaction score
147
Points
33
kereta yg dibagi hummer 2 mahal ni...ada apa-apa ke .....dengar org kata la cuba la cari ye
 

CL's

Legendary Member
Messages
14,094
Paid Membership
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
kereta yg dibagi hummer 2 mahal ni...ada apa-apa ke .....dengar org kata la cuba la cari ye
bagi hadiah H3?giler babas btul la....tapi nak tahu kesahihan dulu......nnt ada la team edisi siasat...:p:p
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
ingatkan bagi kete kat awek
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
nak suruh angkat sumpah kena liwat pulak ke?... hehehehehehhehehee
 

Niyang

CG Top Poster Club
Messages
42,519
Joined
May 13, 2009
Messages
42,519
Reaction score
1,497
Points
201
Fuh... Gay dorang nih kot... hhihihihih.
 

serban hitam

Active Member
Messages
1,147
Joined
Aug 14, 2009
Messages
1,147
Reaction score
147
Points
33
bagi hadiah H3?giler babas btul la....tapi nak tahu kesahihan dulu......nnt ada la team edisi siasat...:p:p

mana geng terjah di CG ni pi terjah ....jangan kena terajang lak nanti :D:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register