Menipu atau ditipu orang tersayang

Recommended Brokers


Latest Threads

LOVEPURPLEGIRL

Freshie
Joined
Aug 16, 2013
Messages
6
Reaction score
0
Points
0
Dalam hidup ni, setiap orang mesti pernah menipu atau ditipu kan.... Tak kisah la dalam apa2 hal pun.... Pernah tak korang menipu atau ditipu orang tersayang??? Apa jadi kalau terkantoi???
 
Last edited:
Sponsored Post

sanz

Super Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
5,911
Reaction score
481
Points
0
Location
KL / Seremban
Dalam hidup ni, setiap orang mesti pernah menipu atau ditipu kan.... Tak kisah la dalam apa2 hal pun.... Pernah tak korang menipu atau ditipu orang tersayang???
banyak kali. we are human and human lie.

ditipu orang tersayang tak kot.. dulu2 tipu orang tersayang banyak kali la.. lost count.
 

anakin101

Active Member
Joined
Jun 28, 2013
Messages
1,308
Reaction score
7
Points
0
purple nak suh kongsikan ke apa ni..apa objektifnya
 

Elron

Fun Poster
Joined
Mar 23, 2012
Messages
409
Reaction score
0
Points
0
pernah ditipu atuk... tp tipu main2 ler... hehehe
 

strom

Legendary Member
Joined
Jul 18, 2011
Messages
17,846
Reaction score
4,711
Points
0
Location
~ wherever i may roam ~
Aku pernah kena tipu..tipu yg paling susah aku nak lupakan..dari kl aku drive gi seremban..jumpa awek nurse..kuar jenjalan terminal one..aku ditinggalkan kat groundfloor tunggu apek repair henpon dia siap dia baik punya siap peluk pinggang dgn balak lain kat tingkat 3..aishh..pahit beb..sabar je laa..
 

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,589
Reaction score
905
Points
113
Location
Kulim - JB -SB
dlm dunia ni..yg tak menipu tu tak ramai..kaki tipu yg ramai..
 

satio

Active Member
Joined
Jan 12, 2011
Messages
1,905
Reaction score
69
Points
0
purple ni mesti baru lepas kena tipu ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register