BTC USD 65,663.5 Gold USD 1,784.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Menggemparkan: Saiful Buat Pengakuan Liwat Di Mekah ..ooh!! Anwar kau anugerah Tuhan.

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Mangsa liwat Anwar Ibrahim yang entah ke berapa puluh atau ratus, Saiful Bukhari Azlan telah melakukan ibadat haji baru-baru ini. Sekarang beliau masih berada di Mekah dan dijangka pulang tidak lama lagi.

Semasa di Mekah Saiful menjadi perhatian jemaah-jemaah haji dari Malaysia. Para jemaah yang ragu-ragu mengambil kesempatan terbaik itu untuk bertanya Saiful samada kejadian liwat yang didakwanya betul atau tidak ? Jom kita baca di bawah..



Mohd Saiful mengaku kejadian liwat di Mekah...

Masih ingat Muhabalah atau sumpah laknat Mohd Saiful Bukhari Azlan mengaku diliwat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilakukan pembantu Ketua Pembangkang itu di Masjid Wilayah Persekutuan pada 15 Ogos 2008?.

Ekoran itu pelbagai tohmahan serta tuduhan dilemparkan sesetengah pihak malah juak-juak penyokong Anwar menuduh Mohd Saiful berbuat demikian kerana agenda politik yang bertujuan menjatuhkan bekas timbalan perdana menteri itu.

Tambahan pula angkat sumpah itu berlangsung sehari sebelum Anwar umum diri bertanding dalam pilihan raya kecil parlimen Permatang Pauh.

Malah pemimpin PAS yang sudah bersekongkol dengan dalam pakatan rakyat turut mempertikai kaedah sumpah laknat yang dilakukan Mohd Saiful.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat memberi macam-macam alasan termasuk kaedah sumpah Mohd Saiful memegang al-Quran juga tidak tepat, bahkan Mohd Saiful dianggap ***** berbuat demikian.

Hadi yang membuat dakwaan itu turut menghina pegawai agama yang terbabit dalam sumpah laknat itu.

“Ianya suatu ke*****an dan lebih malang lagi melibatkan golongan yang memakai jenama Islam,” katanya pada sidang media di Muktamar Tahunan PAS ke-54 sebelum ini.

Ada menganggap kes itu menyamai zina dan perlu diadili di Mahkamah Syariah.

Kerana kes itu juga, pegawai Masjid Wilayah Ramlang Porigi diusung PKR berkempen ketika pilihan raya kecil Permatang Pauh dengan kenyataan beliau hanya diarah hadir ke majlis itu bagi menyempurnakan angkat sumpah Mohd Saiful di hadapannya.

Justeru itu semakin ramai terutama mereka yang taksub kepada Anwar tidak mempercayai kebenaran sumpah laknat Mohd Saiful.

Peliknya, sehingga ke hari ini Anwar masih tidak berani melakukan tindakan serupa sebaliknya membawa kes itu ke Mahkamah Syariah supaya Mohd Saiful dikenakan Hukum Qazaf kerana membuat dakwaan di liwat tanpa bukti dan saksi menurut Islam.

Cerita ini sengaja Agendadaily timbulkan semula selepas mendengar Mohd Saiful ada mengaku kejadian tersebut memang menimpannya.

Lebih menarik pengakuan itu dibuat di Mekah, ketika beliau menunaikan haji ke tanah suci baru-baru ini.

Mohd Saiful dijangka pulang ke negara dalam masa beberapa hari ini.

Menurut maklumat diperolehi, Mohd Saiful kebetulan bergerak bersama-sama rombongan jemaah dari Johor.

Sudah tentu ada antara mereka mengenali beliau selepas pengakuan itu tambahan pula kes dakwaan liwat terhadap Anwar di mahkamah belum berakhir.

Barangkali kerana ragu dengan pelbagai cerita pasal sumpah laknat dan dakwaan liwat itu, ada antara mereka memberanikan diri bertanya kebenaran perkara itu.

Mohd Saiful dalam menjawab persoalan itu, mengakui semua yang menimpa dirinya itu memang benar.

Cerita jemaah Johor ini diberitahu kepada Agendadaily oleh timbalan Menteri Pelajaran Datuk Mohd Fuad Zakarsi yang turut mengerjakan haji baru-baru ini.

Bagi sesetengah pihak pengakuan Mohd Saiful ini bukanlah benda pelik atau sesuatu yang baru tetapi ambil kira pengakuannya di Tanah Suci Mekah dan tambahan pula beliau sedang mengerjakan rukun Islam ke lima itu, maka mustahil segala yang menimpa dirinya adalah rekaan atau dibayar pihak tertentu dalam apa dikatakan agenda untuk menjatuhkan Anwar.

Ramai umat Islam percaya, mereka yang menunaikan haji atau berada di Tanah Suci tidak boleh berkata sembarangan apatah lagi bercakap bohong.- 4/12/2010
 
Sponsored Post

SCEG

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 27, 2010
Messages
2,545
Reaction score
18
Points
25
Frank Ribbery pun pegi haji.....pastu kantoi gak dgn pelacur bawah umur.....sebelum naik haji tak tau la camana lak

p/s - satu contoh je cukup la
 

zookambing

Active Member
Joined
Sep 9, 2009
Messages
1,256
Reaction score
5
Points
30
pandai btul ko bikin citer
shitpull ni penipu..ko adik kepada bapak angkat die ker
 

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
kalau bagi video.. juak penyokong anwar boleh percaya ke?..
 

zuljaalaa

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,897
Reaction score
56
Points
125
mamat ni kerja apa?
mana dapat duit pegi mekah tu.. muda lagi lak tu.. offcourse pakai agen swasta kalau nak buat haji kan?
 

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Frank Ribbery pun pegi haji.....pastu kantoi gak dgn pelacur bawah umur.....sebelum naik haji tak tau la camana lak

p/s - satu contoh je cukup la

kan dah cakap td.. bagi lah bukti apa pun.. kau takkan percaya punya... saiful dah bersumpah.. anwar bila lagi..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register