Mengeluarkan Batu karang Kaedah Tradisonal-memang betul2 keluar depan mata!!!

Recommended Brokers


FaZiL^aFiZi

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 6, 2011
Messages
15,348
Reaction score
75
Points
125
Kat gangsa ni memang betul pun. Doctor pun buat kat Dia. Kalau nak berubat, kena ambik no sehari awal . Ramai yg buat kat Sini dah ok. Alhamdullilah
memang lokasi kt gangsa. :D
 
Sponsored Post

fadli1982

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 6, 2008
Messages
21,599
Reaction score
249
Points
128
Kat gangsa ni memang betul pun. Doctor pun buat kat Dia. Kalau nak berubat, kena ambik no sehari awal . Ramai yg buat kat Sini dah ok. Alhamdullilah
ya kat Gangsa Melaka.Org beratur mcm Klinik kerajaan dah.penuh cina pun ada.
 
Last edited:

skYnEt-gEnIUs

Permanently Banned
Joined
Aug 19, 2010
Messages
23,971
Reaction score
501
Points
161
kat mane tu,ada sape2 ada nombo perawat sila2 la share sini..............
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
26,934
Reaction score
570
Points
171
tt.. cam ne TT tau tt ade batu karang ?

cam ne TT tau batu karangtu da dikeluar kan?

mungkin TT leh dapatkan penjelasan doktor .. betul ke da dikeluarkan
 

cyberalam

Active Member
Joined
Feb 14, 2008
Messages
2,062
Reaction score
6
Points
25
Senang nye kuar.. Tak salaj berikhtiar..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register