Mengamuk tak dapat wang beli dadah, lelaki bakar motosikal

CG Sponsors




theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,890
Reaction score
689
Points
121
kesian la..dadah ni betul2 merosakkan.

walaupun org kata ganja ketum tu ubat bagai, tapi fakta mengatakan lagi ramai org guna utk tujuan rekreasi nak lepas gian. bukan utk berubat pun.


byk sgt dah budak2 skrg ni pekena ganja, siap dalam lagu reggae la hiphop bagai. duk bangga pula tu.. PDRM tak pantau ke.
 
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Nov 23, 2012
Messages
25,798
Reaction score
3,791
Points
236
wah ,,aku ada tanam ni ..tapi tak tau la khasiat dia camni ..
cuba makan tengok buahnya, atau kisar minum sbg jus .. google la tengok dia punya kandungan camner dan efek pada stamina :)
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,150
Reaction score
276
Points
51
anak sapa ni ...buat malu org kampung.

kampung aq tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register