BTC USD 32,947.1 Gold USD 1,776.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mencari Utusan 24hb dan 25hb April

Hang B Hang F

Active+ Member
Joined
Apr 24, 2010
Messages
3,305
Reaction score
11
Points
25
logo-utusan-malaysia-1.jpg


Sape2 ada utusan bertarikh 24hb dan 25hb April,

sila angkat tangan macam saya

hgj.jpg


haha gurau je..
saya mencari artikel dalam salah satu terbitan utusan 24hb atau 25hb april..so tak tau yang mana satu ,jadi terpaksa cari 2-2 jela senang..(takde kena mengena dengan politik ye..hehe)

so sape2 ada..sila kemukakan cara untuk saya mendapatkannya dari sedara/sedari..

sekian:)cgrock

p/s: sape yang segan nak ngaku baca akhbar utusan ni leh la pm je..hehe

tambahan :
kalau ada cara2 lain macam mana saya nak dapatkan utusan ni pun boleh beritau..kerjasama anda amat saya hargai:D
 
Last edited:
Sponsored Post

biisnesman

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2010
Messages
3,434
Reaction score
12
Points
25
xdola tt. utusan ni pon dah bertahun2 lamenye aku x beli...:)):))
 

kalamsiber

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2011
Messages
8,418
Reaction score
33
Points
70
hikhikhik.., cepat kite tgok sape yg bca
 

perndunks

Fun Poster
Joined
Sep 17, 2008
Messages
782
Reaction score
0
Points
10
tt try tanya kat forum mykmu..kat situ ramai kot baca benda nih
 

emasmoden

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2007
Messages
7,373
Reaction score
23
Points
65
ada lg ke org baca utusan la ni, hehehe..
cuba TT g cari kat pengedar atau kilang je, mesti bertimbun tak habis jual.
 

Hang B Hang F

Active+ Member
Joined
Apr 24, 2010
Messages
3,305
Reaction score
11
Points
25
tt try tanya kat forum mykmu..kat situ ramai kot baca benda nih

dah try masuk tapi kosong je kat forum tu..mungkin takleh buka kat opis aku sebab ada proxy..takpe pape pun thanks..cuma try tanya sini dulu :)cgrock
 

ptcnetwork

Fun Poster
Joined
Nov 25, 2009
Messages
726
Reaction score
0
Points
10
ayat x bleh nk go :
p/s: sape yang segan nak ngaku baca akhbar utusan ni leh la pm je..hehe
hahahahha..tt,memahami prasaan rmai pihak...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register