BTC USD 39,709.0 Gold USD 1,815.13
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mencari Syiling 50 sen (Belah Tengah)-1975 & 1976

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,495
Reaction score
162
Points
138
Salam CGrian smua,

Aku mencari Syiling 50 sen yg ada belah tengah tahun 1975 dan 1976, sila beri harga anda di sini atau PM aku
 
Last edited:
Sponsored Post

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,447
Reaction score
1,341
Points
231
cuba guna search forum... ada yang jual hari tu rasanya.
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
ok...brapa mau bukak harga bro?
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
aku ada 2 bijik ..
aku bkak harga 1/2 juta ..

umaik....btol ke neh? boleh TT n penjual ni cite nape mencari duit ni? rare sgt ke? sampai 500k harga bukak ni..:-?:-?
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
cite la..pelisss..ako nak tau ni...setengah juta org bukak ni..leh beli skylile terus..ehhehe
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Serius ker harga juta2 nih? kat Aku byk duit syiling nih...baik aku cari coin ni jer dari cari menatang tokek tu...kekekekekekke
 

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,495
Reaction score
162
Points
138
umaik....btol ke neh? boleh TT n penjual ni cite nape mencari duit ni? rare sgt ke? sampai 500k harga bukak ni..:-?:-?

bro... dalam forum memang ada penyakit camni, nak bergurau biarla kene tempatnye.. puas dah cakap berforum dengan bijak...
 

ennoar

Active+ Member
Joined
Apr 22, 2008
Messages
2,838
Reaction score
34
Points
30
PM aku boss berapa bro nak harga?
 

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,495
Reaction score
162
Points
138
Serius ker harga juta2 nih? kat Aku byk duit syiling nih...baik aku cari coin ni jer dari cari menatang tokek tu...kekekekekekke

dia wat lawak aku kenelah wat lawak... klu ada rase2 mls nak pegang lagi tolak la ye.. aku nak cukupkan koleksi jer, dah ilang la pulak
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register