Wanted Mencari syarikat pengeluar prodak asas gamat

CG Sponsors




my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
salam...sy mencari syarikat2 bumi yang mengeluarkan prodak2 berasaskan daripada gamat...prodak mesti yang susah diluluskan keluarannya untuk dijual...sapa2 yg ada tu boleh call no aku kat bawah tu...
 
Sponsored Post

nisuh

Active+ Member
Joined
Jun 22, 2008
Messages
3,002
Reaction score
62
Points
30
salam...sy mencari syarikat2 bumi yang mengeluarkan prodak2 berasaskan daripada gamat...prodak mesti yang susah diluluskan keluarannya untuk dijual...sapa2 yg ada tu boleh call no aku kat bawah tu...
TT, ni yg susah ke..yg SUDAH diluluskan..?:-?
 

my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
Btul tu... Gi survey sendiri kat Langkawi, memang banyak bleh buat pilihan..
utk off line ada org2 yg p wat keje...sini utk on line INFO...so bro paham kan on line dgn off line:)...sy hanya bagi peluang bagi yg nak produk dia org utk tembus pasaran luar malaysia...sementara buyer masih mencari...
 

mohd herman

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
salam,
nak produk yang macam mana tu bro?
kalo yang sudah ada sijil KKM dan Halal HDC bro berminat tak?
berasaskan ekstrak tulen gamat...produk untuk jemaah umrah dan haji tapi untuk kegunaan biasa pun boleh jugak.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register