BTC USD 61,517.7 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mencari shop lot di sekitar UITM Shah Alam

renxu

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
6,634
Reaction score
213
Points
73
Salam Cgrians,,,:D

Cek mencari shop lot area UITM or kawasan yg sewaktunyer untuk bukak kedai printing/fotostat..yg penting area [STRIKE]awek [/STRIKE]student yg ramai..so,kalau ade sesapa yg taw,atau yg punya kedai leh la habaq mai kat cek ya..:"> (kalo yg dah siap renovate lg besh)

sewa kalo boleh dalam lingkungan rm1000-2000..kalo lg murah lg bagus..:">
segala pertolongan atau pandangan didahuui dengan ucapa time kaceh banyak2..:D

Sekian time kaceh..:):">
 
Sponsored Post

renxu

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
6,634
Reaction score
213
Points
73
alamak,xde ke yg leh tolon...? :(( tolon..tolon..:">
 

duit_takdekuasa

Active Member
Joined
Apr 8, 2008
Messages
1,851
Reaction score
4
Points
25
try tengok kat seksyen 7 pusat komersial tu. banyak lagi, tapi belakang2 je la yang tinggal. yang depan2 dah penuh dengan kedai fotostat, kedai mamak, klinik.
 

renxu

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
6,634
Reaction score
213
Points
73
try tengok kat seksyen 7 pusat komersial tu. banyak lagi, tapi belakang2 je la yang tinggal. yang depan2 dah penuh dengan kedai fotostat, kedai mamak, klinik.

yeke..maceh bos..blakang pon xpe..:)cgrock
 

rocketeer999

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2009
Messages
4,482
Reaction score
150
Points
33
aku dok shah alam, sek 7. carik kedai area jakel tu. byk lg kosong. tp....toksah le berharap dlm 1000 ~ 2000. Yg blkg Esso tu pon dah 4500 ~ 5000.

Cadangan aku hang carik kedai yg nk share. Bahagi 2, utiliti & rental. Contoh 1 lot, bahagi 2, sebelah wat dobi, hang wat potostat. X kesah la dobi ke, kedai henpon ke..cuma ape keistimewaan kedai hang tu bro?

Kt sini pon dah byk kedai potostat...kedai mkn dlm 5~6 kedai nk ttp. Leh check kt mudah kalo x caye..paling murah nk jual range 21k ~ 30K
 

renxu

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
6,634
Reaction score
213
Points
73
aku dok shah alam, sek 7. carik kedai area jakel tu. byk lg kosong. tp....toksah le berharap dlm 1000 ~ 2000. Yg blkg Esso tu pon dah 4500 ~ 5000.

Cadangan aku hang carik kedai yg nk share. Bahagi 2, utiliti & rental. Contoh 1 lot, bahagi 2, sebelah wat dobi, hang wat potostat. X kesah la dobi ke, kedai henpon ke..cuma ape keistimewaan kedai hang tu bro?

Kt sini pon dah byk kedai potostat...kedai mkn dlm 5~6 kedai nk ttp. Leh check kt mudah kalo x caye..paling murah nk jual range 21k ~ 30K

kedai cek xdela istimewa mana pon..:D juz nk tambah cawangan je...:"> area jakel tu mmg cek pasan..mmg mahal kan..sape la yg nak kongsi sebelah2 ni...bgs idea tu,cek pn da terpikiq..:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register