Wanted Mencari Penyedia Servis Air Brush

CG Sponsors




zolympus

Elite Member
Platinum Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
3,417
Reaction score
241
Points
33
Salam,

Aku ada 'projek' sikit, jadi aku nak tahu siapa yang ada buat air brush sebab ada benda yang aku nak cat neh. Sebelum ni aku pergi kedai motor, suruh cat biasa. Cantik je jadi, tapi cat tu tanggal balik la pulak.

Kalau ada sesiapa yang ada menyediakan servis (air brush) ni, sila PM aku. Lembah Kelang atau Melaka sahaja. Hehe.

Thanks!
 
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
ko nak air brush motor ke?
 

old_code

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Oct 12, 2006
Messages
3,814
Reaction score
69
Points
30
Salam,

Aku ada 'projek' sikit, jadi aku nak tahu siapa yang ada buat air brush sebab ada benda yang aku nak cat neh. Sebelum ni aku pergi kedai motor, suruh cat biasa. Cantik je jadi, tapi cat tu tanggal balik la pulak.

Kalau ada sesiapa yang ada menyediakan servis (air brush) ni, sila PM aku. Lembah Kelang atau Melaka sahaja. Hehe.

Thanks!

Bro cuber contact ngan stitch...dia ada opper service nei...
 

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
ha,a call stich.. dia baik dgn wan auto spray...

stich - 0122813144
 

zolympus

Elite Member
Platinum Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
3,417
Reaction score
241
Points
33
ha,a call stich.. dia baik dgn wan auto spray...

stich - 0122813144
Hm .. benda yg aku nak cat ni, besi. Aku pergi kedai motorsikal, dia cakap - tak sure cat tu akan lekat atau tak. Tapi aku suruh dia cat jugak, lepas tu tengok la boleh lekat atau tak.

Memula memang lekat, tapi lepas tu dia terkopek.

Sebelum cat.


Baru lepas spray kat kedai motor.


Dah terkopek lepas menggunakannye (benda ni dibiarkan mengering selama 2 minggu sebelum guna).


Benda apekah ini, jangan tanya. Haha.
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
cam paint ball punya equipment je :)):))
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
ADA!

tapi kalau aku jawab neh kompem ko sepak aku nyer..

nanti aku pikir samada aku nak bagi jwpn atau nak kena sepak ngan ko..
 

old_code

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Oct 12, 2006
Messages
3,814
Reaction score
69
Points
30
ADA!

tapi kalau aku jawab neh kompem ko sepak aku nyer..

nanti aku pikir samada aku nak bagi jwpn atau nak kena sepak ngan ko..
apa lah jawapan cput77 nie..sehingga nak kene sepak dulu nei??
 

stitch_cute

Active Member
Joined
Mar 23, 2007
Messages
1,944
Reaction score
1
Points
25
bro klw p kedai motor biasa dia pakai cat tin...kene pakai camical dia baru leh taruk cat...cari dia same cm nk cat bumpur kete(pu)..klw x taruk camecal dia mmg dia akn tendang balik(tercabut) klw nk airbrush cun pn ade tmpat...tmpat selalu aku bikin.....yus bukan wan la...aku baik ngan jaz airbrush
 
Sponsored Post
Top
Log in Register