BTC USD 20,875.6 Gold USD 1,747.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mencari Pembekal Palang Automatik/Barrier Gate

REMEDY KARUNG GUNI

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,481
Paid Membership
Joined
Feb 11, 2008
Messages
33,481
Reaction score
412
Points
136
Ok...

satu lagi peluang untuk mereka yang berkecimpung dlm bidang seperti di atas..

saya perlukan sebut harga untuk

4 palang automatik
4 touch pad
500 card
system control and report


bagi 2 sebutharga

harga barang sahaja

dan

harga siap install

 
Sponsored Post

REMEDY KARUNG GUNI

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,481
Paid Membership
Joined
Feb 11, 2008
Messages
33,481
Reaction score
412
Points
136
kalau dapat secepat mungkin...nak pasang untuk apartment baru
 

yussys

Super Active Member
Messages
7,056
Joined
Mar 30, 2011
Messages
7,056
Reaction score
15
Points
65
urm.. kene tengk site jugak ni.. kedudukan berrier tu.. pastu system letak kat mana.. klu jauh tambah banyak jugak tu.. klu kat pos guard murah sikit... banyak spec jugak ni TT..
 

REMEDY KARUNG GUNI

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,481
Paid Membership
Joined
Feb 11, 2008
Messages
33,481
Reaction score
412
Points
136
urm.. kene tengk site jugak ni.. kedudukan berrier tu.. pastu system letak kat mana.. klu jauh tambah banyak jugak tu.. klu kat pos guard murah sikit... banyak spec jugak ni TT..

ha....pakar dah masuk....

yus...

kalau dapat ko PM aku anggaran kasar kos nya...
 

matalim

Legendary Member
gem
Messages
15,803
Joined
Jan 7, 2007
Messages
15,803
Reaction score
59
Points
120
nak cari gak...
utk area seksyan 8 bbbangi

tumpang info YB :D
 

ilhamic

Super Active Member
Messages
7,370
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
kat U aku rancak pasang benda nie,
x nak student parking tempat staff...haha..

kena melawat tapak baru boleh kasi kos tepat,
nak tgk keluasan jalan, utk palang pjg atau pendek,
dgn kesesuaian motor nak angkat palang tu..
 
Last edited:

yussys

Super Active Member
Messages
7,056
Joined
Mar 30, 2011
Messages
7,056
Reaction score
15
Points
65
ha....pakar dah masuk....

yus...

kalau dapat ko PM aku anggaran kasar kos nya...

tengok spec la bos.. pastu panjang berier nak kene kira jugak.. klu panjang kene pakai beso sikit.. pasal nak tampung kekuatan palang tu.. pastu spec berapa kelajuan berier tu bukak dan berier tu tutup..

klu kira anggaran baru ni saya check kontraktor suply 2 unit berier siap sistem kat dalam penal berier tu sendiri dalam 15k..
tu yang paling biasa2 jer..:):)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register