Mencari Pelabur : Stall Tauhu Bakar/Cakoi Bakar/Cakoi Kahwin

Recommended Brokers


diyana roslan

Active Member
Joined
Jun 13, 2014
Messages
1,426
Reaction score
2
Points
25
sape mkn cakoi kawin nanti sama ada cepat kawin atau kawin lagi..:)) cik diyana tolonglah handle stall..hari2 bole kawin, eh hari2 bole mkn cakoi kawin..:))
Cakoi kahwin pon cek xtahu rupe dy mcm mne cer tepek gmbr kat subu...owhh hari2 kahwin erk...haha calon pon xde mcm mne nk kahwin nih.. tt tolong carikan lah seorg.. nak laki gemok.. 27 ke atas..mate sepek.. pakai spek..bile berckp dy mcm xde prsaan :"> name alah2 mat saleh mcm jo ke hehehe :D:D
 
Sponsored Post

shirokin

Fun Poster
Joined
Sep 27, 2009
Messages
553
Reaction score
2
Points
15
apa cita duit JV korang... dapat balik x? ak baca dari awal janji date tu ke date ni, dh 3 thn... uishk... hebat tt ni...
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,953
Reaction score
1,502
Points
596
apa cita duit JV korang... dapat balik x? ak baca dari awal janji date tu ke date ni, dh 3 thn... uishk... hebat tt ni...
biz camna la nie ok ka lagi
 

space83

Junior Member
Joined
Sep 2, 2014
Messages
67
Reaction score
1
Points
11
TT KENA TUNJUK IC, ALAMAT RUMAH, FB DULU... ramai yg scam skrg...
agak2 la bang nak tunjuk ic dlm ni. ada detail gambar alamat rumah semua. dibuatnya ada penjenayah dlm ni da memudahkan kerja penjenayah nak cr mangsa.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register