BTC USD 38,473.2 Gold USD 1,810.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mencari Orang Yang Ada Masalah Sakit Lutut

Sponsored Post

zul-KR9

Super Active Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
5,508
Reaction score
346
Points
81
Knp tt ko ada rawatan ker utk kes mcm ni...
 

1305

Super Active Member
Joined
Sep 19, 2008
Messages
9,731
Reaction score
131
Points
73
baru tadi ni lutut kiri aku sakit
nak panjat tangga pun sakit..

ntah ngapa ntah..

yang ni termasuk gak ke TT
 

cavalier

Fun Poster
Joined
Aug 10, 2012
Messages
632
Reaction score
58
Points
30
aku sakit lutut kiri. effect lepas excident, boleh kira skali?
 

kotakfx

Fun Poster
Joined
Dec 13, 2012
Messages
138
Reaction score
0
Points
10
ye saya...dah ramai pun yg saya bantu...Alhamdulillah..saya bukan doktor pakar,tapi inilah kepakaran saya..jadi mungkin ada sahabat2 yg perlukan bantuan saya hubungi saya...saya bukan tukang urut, tapi menggunakan keistimewaan herba...
 

zul-KR9

Super Active Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
5,508
Reaction score
346
Points
81
Tt bg lah no fon...baru senang nk urusan...
 

joe_kacak jugak

Active+ Member
Joined
Dec 30, 2011
Messages
4,838
Reaction score
74
Points
30
Ko kt mn tt...herba tu brp rm...cer berterus trg....
 

ilhdaf_86

Fun Poster
Joined
Jul 8, 2012
Messages
406
Reaction score
0
Points
10
member teman ada masalah...bgtau detail nanti teman boleh usulkan...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register