Want To Buy Mencari orang mewakili syarikat pergi kursus!!!

Recommended Brokers


Latest Threads

pecintanya

Active Member
Joined
Apr 14, 2009
Messages
2,099
Reaction score
16
Points
0
Salam.. saya mencari sesiapa yang ada kelapangan masa untuk mewakili syarikat saya untuk pergi ke kursus-kursus yang dianjurkan oleh CIDB.

Setakat ni kursus banyak dianjurkan di tok bali kelantan,melaka,pahang.. senang cerita 1 malaysia.

kursus selama 5 hari dari pagi sampai petang. cuma pergi dengar sahaja. Upah untuk pergi kursus RM 50 untuk Sehari.

Tak kisah berapa ramai yang sudi tawarkan diri,cal atau whatsup saya. Student atau suri rumah atau sesiapa sahaja.

Pemegang kad hijau/green card diutamakan
halim
0123630570
 
Last edited:
Sponsored Post

pecintanya

Active Member
Joined
Apr 14, 2009
Messages
2,099
Reaction score
16
Points
0
Bidang apa ni? area terengganu ade?
Banyak bidang. Area terengganu tak pasti. Tp kalau tuan boleh jd wakil,saya akan tengok kat mana kursus dianjurkan di terengganu. Mintak tuan whatsup saya. Mudah sikit nak berurusan.
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,039
Reaction score
47
Points
0
Ish.. ada betuika.. kenapa siap upah2 plak.. ce pm..
 

pecintanya

Active Member
Joined
Apr 14, 2009
Messages
2,099
Reaction score
16
Points
0
Ish.. ada betuika.. kenapa siap upah2 plak.. ce pm..
Sebab tak sempat nak pergi. Nak hantar pekerja,byk nnti kerja tergendala. Jadi upah org untuk wakil syarikat pergi kursus. Yang penting saya nak sijil tu.. nak pm apa pon tak tau dah.. kalau minat,cal atau whatsup saya terus lg mudah..
 

pengemis_pip90

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2010
Messages
3,874
Reaction score
12
Points
0
kalo area jb ada..meh wassap aku +6582738533 kalo 1 kursus tu blh bwk geng&dibayar gak..lg bgs
 
Sponsored Post
Top
Log in Register