Wanted Mencari mesin mencetak kad jemputan kawin

CG Sponsors




Harimau_kumbang

CG Top Poster Club
Joined
Aug 3, 2007
Messages
23,087
Reaction score
334
Points
131
Salamz...
Hai, kengkawan sumer..
saya nak carik mesin yg mencetak atau membuat kad jemputan kawin.. so, sesaper yg tau atau ada menjual... bleh arr pm saya ataupun poskan kat sini ek.. saya berminat nak bukak biz nie.. k,
 
Sponsored Post

tengkubasri

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 16, 2008
Messages
9,336
Reaction score
5
Points
70
cam takde je.. ko berminat ke kumbang.. aku berminat gak ni.. tunggu pnya tggu tak nampak2 gak... aih.. aritu aku ada g jalan2 kat Plaza Pudu.. kat situ byk la kedai printing.. tp tu la ko nak buat bisnes cetak, aku pn ada hati gak... kat mana nak korek printer ni ek...
 

Harimau_kumbang

CG Top Poster Club
Joined
Aug 3, 2007
Messages
23,087
Reaction score
334
Points
131
ntah... katner nak carik mesin gedabak nie ek?.. hmmm..
sesaper member cg tau tak maner nak carik mesin alah nie?..
 

muamalahdotnet

Active Member
Joined
Feb 8, 2008
Messages
1,356
Reaction score
12
Points
25
minat jadi join partner

aku pon minat jugak... apakata kita build as partner untuk memecah monopoli industri percetakan ini..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register