Mencari Lori Sewa 1 atau 2 tan - Melaka - Shah Alam

CG Sponsors




faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
Sy mencari lori sewa pada harga yg berpatutan...

nak angkat barang (flyers berupa poster bersaiz A3 ada dlm 40 bundle) dari Melaka (MITC) ke Shah Alam...

tolonggg...nak angkut esok...

blh call or sms sy di 0192822892...harga terbaik akan diterima...:)cgrock
 
Sponsored Post

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
Sy mencari lori sewa pada harga yg berpatutan...

nak angkat barang (flyers berupa poster bersaiz A3 ada dlm 40 bundle) dari Melaka (MITC) ke Shah Alam...

tolonggg...nak angkut esok...

blh call or sms sy di 0192822892...harga terbaik akan diterima...:)cgrock
esok raya haji bro... mana ada lori nak jalan... kalo ada pun petang2 skit lar.. dlm kul 3-4... lori satu tan...
 

faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
to be frank...

skrg aku dh ada harga RM250...mmg murah...tp mana tau ada option lain yg murah....tu yg open kat sini...
 

pentavalen

Fun Poster
Joined
Sep 8, 2010
Messages
200
Reaction score
0
Points
10
to be frank...

skrg aku dh ada harga RM250...mmg murah...tp mana tau ada option lain yg murah....tu yg open kat sini...
sharing yer bro...
kalu bro dpt murah dri kwn bro. baik bro amik...
tpi kalu bro dpt murah dri org mana2 elok berhati2, psl 2-3 kes org mengangkut nih dorg pow balik bile da smp destinasi,
contohnya deal rege to KL rm250 , tpi biler smp cne rege jadik rm500... mcm2 lah ckp muatan lebih lah, mender lah...
so diingatkan berjaga2.. takut kene dgn org cmnih..
 

faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
sharing yer bro...
kalu bro dpt murah dri kwn bro. baik bro amik...
tpi kalu bro dpt murah dri org mana2 elok berhati2, psl 2-3 kes org mengangkut nih dorg pow balik bile da smp destinasi,
contohnya deal rege to KL rm250 , tpi biler smp cne rege jadik rm500... mcm2 lah ckp muatan lebih lah, mender lah...
so diingatkan berjaga2.. takut kene dgn org cmnih..
tq broo...:)cgrock
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
to be frank...

skrg aku dh ada harga RM250...mmg murah...tp mana tau ada option lain yg murah....tu yg open kat sini...
dah cukup murah tu, kalau tauke tu tau kau tgh cari lagi murah, terus dia tak nak angkut, baru kau tau...esok dah le cuti.
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
to be frank...

skrg aku dh ada harga RM250...mmg murah...tp mana tau ada option lain yg murah....tu yg open kat sini...
murah banget dah tu bro.. patut lar aku offer tamau... he he he... henjut jek lar bro...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register