Mencari kereta mcm ini.

CG Sponsors




anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
Salam, salam sejahtera.

hehehe, saya mencari kereta seperti gambar di bawah ini.
Honda civic EK/EJ 2 pintu..,
tak kira la casis EK2, EK3, EK4(kompom mahai gile) atau EJ6 ke..
kalau boleh nak cari yang standard gaban keluaran kilang punye.hahahahaa.
yang dan convert ek9 mmg byk, tp mahai bang!~:((

mana lah tahu, korang ada MAKCIK, PAKCIK, ATOK, JIRAN, KAWAN, atau nampak/kenal NYOYA
mane2 bawak kete ni, leh la bgtau ako, ako nak terjah dorang. hahahahaa.:eek:
kalau tau macik2 atau nyoya yang bwk lagi bagus.

sape2 ade info, leh PM atau sms 012.355.24.09. .

terima kasih.

p/s gambar amik dr mudah.my. thanks mudah.






 
Last edited:
Sponsored Post

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
stended gaban? ssh kan nk dpt? hehe
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
stended gaban? ssh kan nk dpt? hehe
ade...susah gak la...kalau dapat kat use car...40k taklari...hehehe..mana la tau dapat ayat makcik2 ke, nyoya ke..jual murah2..hohohoohh:D
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
ade...susah gak la...kalau dapat kat use car...40k taklari...hehehe..mana la tau dapat ayat makcik2 ke, nyoya ke..jual murah2..hohohoohh:D
nie kalo masuk menyeberang ke tmpat aku,
mau naik lg 60-70k..
:mad:
 

abdul_ir

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
36
Points
70
comey seyh kete nie..penah minat dulu..
 

kawetoksedoh

Active+ Member
Joined
Sep 20, 2007
Messages
3,626
Reaction score
235
Points
33
ada satu..

ek9 convert tapi semua sudah siap... skrg ni kiranya dah 2 liter punye enjin la dia punye dispersion... aritu dyno 212hp... hahaahaa!!!

kompem 50++
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
hui huish huish.... mahal tu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register