To Sell Memerlukan pembantu rumah....

CG Sponsors




mieera

Fun Poster
Joined
Nov 13, 2007
Messages
999
Reaction score
0
Points
10
Salam warga CG...

saya ada pembantu rumah indonesia dari surabaya..umur 36 thn berpengalaman kerja rumah tangga.
bayaran rm3500 (boleh runding) tanpa permit..jika nak ada permit kena tambah bayaran lagi....bila2 masa boleh ambik dgn saya ada di shah alam selangor..

apa2 pertanyaan sila pm yer...tq
 
Sponsored Post

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
hati2..ade org imigresen dlm cg nie..
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
Salam warga CG...

saya ada pembantu rumah indonesia dari surabaya..umur 36 thn berpengalaman kerja rumah tangga.
bayaran rm3500 (boleh runding) tanpa permit..jika nak ada permit kena tambah bayaran lagi....bila2 masa boleh ambik dgn saya ada di shah alam selangor..

apa2 pertanyaan sila pm yer...tq
ekkk, cam pelik jer, kerja kan rumah tangga orang ker? hehe
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
aku mmg nak sgt tp disebabkan kat CG ni dah byk sgt kes2 yg diceritakan..so xjadi lah..
 

hairy84

Legendary Member
Joined
Sep 15, 2010
Messages
15,870
Reaction score
35
Points
120
36 thn? yg muda2 xde ke.. balik keje smangat skit nak sampai umah :)).. jgn mara ye TT..
 

mieera

Fun Poster
Joined
Nov 13, 2007
Messages
999
Reaction score
0
Points
10
umur jer tue tapi org muda lagi...
 

CH4

Legendary Member
Joined
Nov 9, 2010
Messages
18,531
Reaction score
461
Points
136
pic ada tak............
 
Sponsored Post
Top
Log in Register