Wanted Membekal dan menguruskan 150 org operator wanita

CG Sponsors




eddie80

Super Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
46
Points
70
wahai warga2 cg..
Minta tolong bagi sesiapa yang ada kenalan dengan orang2 asli di seluruh malaysia.. Kalau kenal tok batin mereka lagi bagus..

Juga jika anda punya kenalan di negeri sabah/serawak juga diminta perhatian..

Dijadikan cerita, saya telah diberikan peluang oleh sebuah kilang di jitra kedah, bagi membekal dan menguruskan seramai 150 org operator wanita, warganegara malaysia. Nak dilepaskan, sayang... Nak diambil, mana pulak nak cari pekerja wanita ni...
Jadi minta tolong bagi sesiapa yg ada kenalan dari kaum2 di atas, dan merasakan anda mampu mendapatkan sebahagian daripada jumlah pekerja tersebut, sila pm saya..

Komisyen yg bakal diberikan adalah
rm2.00/hari bekerja/bil. Pekerja..
Contoh : Rm2.00 x 26hari x 150 org = rm7,800/bulan..

Detail kerja akan diberikan kpd mereka yg rasa mampu merebut peluang ini..
 
Sponsored Post

abangbeca

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,704
Reaction score
155
Points
73
ko iklan jer kat jobstreet...konpom berebut punya org....x susah nk carik org koje....mslhnya ongkos ajer....
 

MyEfanZ

Super Active Member
Joined
Jun 9, 2010
Messages
5,051
Reaction score
52
Points
70
naper mesti org asli bang?
yg len boleh tak?
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,030
Reaction score
21,129
Points
1,671
org asli bole bayar rendah kot..tp jgn ingat org asli skg mcm dlu bole tipu2
 

eddie80

Super Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
46
Points
70
org yg xasli pun boleh..
hehehe.. kaum lain pun boleh..
jnji perempuan warga malaysia..
org asli yg jadi pilihan sbb, kemungkinan risiko nak lari dari tmpat kerja tu rendah..
klu org melayu, faham2 je la..
 

Ajidan

Fun Poster
Joined
Dec 19, 2008
Messages
248
Reaction score
0
Points
10
Orang asli tu orang original laa...Bukan spesis clone, cyborg atau alien.
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
ermmm menarik nie.....kilang kat jitra ehhh..kena cari org dari alor setar la senang
 
Sponsored Post
Top
Log in Register