BTC USD 54,285.0 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Melencong tawar khidmat seks -Muslihat kotor pemilik premis urut kaki terbongkar

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
KUALA LUMPUR - Di sebalik perkhidmatan urutan kaki, rupa-rupanya ada pemiliknya yang melencong arah dengan menawarkan khidmat seks kepada pelanggan di Jalan Kepong Prima di sini.

Muslihat kotor pemilik premis yang beroperasi sejak tiga tahun lalu itu terbongkar apabila diserbu sepasukan polis Cawangan Anti Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Bukit Aman pukul 12.10 pagi semalam.

Lebih licik apabila mereka turut menggunakan pintu yang dilengkapi dengan kunci elektronik yang hanya boleh dimasuki oleh pelanggan atau tukang urut yang mengetahui kata laluannya.

Jurucakap polis memberitahu, serbuan itu berjaya menahan 15 wanita warga China yang disyaki terlibat dalam aktiviti pelacuran yang berlakon sebagai tukang urut kaki berusia antara 20 dan 30 tahun.

Katanya, kesemua mereka tidak mempunyai dokumen perjalanan yang sah.
 
Sponsored Post

bazsh

Super Active Member
Messages
7,020
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Banyak sangat kes-kes mcmni
Lepas diaorang kena tangkap...apa tindakan yg diambil sebenarnya?
Coz kadang2 tu asyik2 dalang yg sama jer
 

traderfox

Super Active Member
Messages
7,769
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,769
Reaction score
243
Points
83
Alaaa melepas pulak...ade tempat lain ke salin ni...kasi PM skek hehe
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Messages
42,957
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
kat area starhill pun berlambak...polis xdak nk rush plak..ke kat area tu ada diorg lesen utk melacur..:p
 

am2020

Active+ Member
Messages
2,731
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
perniagaan paling menguntungkan...x perlu modal yg besar..x perlu buat promotion gila2..cstmr yg dtg cari...modal rendah..maintenen yg rendah..pulangan yg lumayan...lelaki mana yg x mau sex...yg mati pucuk berusaha nak pulihkan...sbb benda nikmat..he he he:D
 

anak_jatiperak

Super Active Member
Messages
5,360
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam..memang byk sgt kes mcm ni...x ada jalan penyelesaian
 

mtx_69

Super Active Member
Messages
8,190
Joined
Aug 9, 2009
Messages
8,190
Reaction score
1,406
Points
141
macam siot je tokey sekrg ni..org pun nak dijual
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register