MELAYU KOKOS ditipu AUSTRALIA setelah 30 tahun menyertai Australia?!

CG Sponsors




pak bayat

Active+ Member
Joined
Jun 27, 2013
Messages
2,567
Reaction score
5
Points
25
area twu ada satu kmpg kokos:D:D
1 kg sy pun ada gak org kokos tgl.......
 
Sponsored Post

danx

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2010
Messages
5,709
Reaction score
5
Points
65
Duit depa lagi tinggi dari kita :D
 

m_radd

Active+ Member
Joined
Aug 7, 2013
Messages
2,517
Reaction score
311
Points
41
kecilnya Pulau Kokos tu....masa tsunami kat Acheh tak kena langsung ekk pulau ni??...kecil sgt
 

moujen

Active Member
Joined
Jun 13, 2012
Messages
1,108
Reaction score
7
Points
25
Begitulah... Melayu Kokos kalau ke tanah besar, apa jenis jawatan kerajaan boleh pegang... tapi bila nak pegang jawatan kat konsel pulu kokos (cocos island council) tu dan2 kerajaan kata tak layak untuk memegang jawatan di sana - sedangkan jawatan dan skop kerja sama... tak logik nak menipu...

Tengok la video ni...

http://www.youtube.com/watch?v=E8vIc19niSw
jadi rakyat aussi kan bagus...boleh keje kutip buah secara sah...gaji mahal tu..tak kerja gov pun tak per
 

waddy

Fun Poster
Joined
Jul 12, 2008
Messages
831
Reaction score
30
Points
20
Memangla nk kerja kt tmpt sendiri mmg susah.. nanti intergriti xde..penguatkuasaan lemah dan sebagainya.. mcmana nk enforce law klau kena saudara mara sendiri? Dorang nk kerja kt ibukota..peluang sama rata dgn white people gak
 

wmrn1

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,730
Reaction score
3
Points
25
Melayu Malaysia kena tipu UMNO/BN lebih 50 tahun, rilek je.
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,632
Reaction score
358
Points
141
rasanyerr pulau ni xde penghuni masa mula2 dijumpai..
maklum laa, tgh2 laut..xde sape yg sanggup nak tinggal..
binatang buas pon xde..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register