Mekanik dakwa hilang wang dalam ambulans

CG Sponsors




alisha_qistina

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,407
Reaction score
256
Points
81
ALOR SETAR 30 Dis. — Seorang mekanik mendakwa wang RM2,500 dalam beg pinggangnya hilang ketika dibawa ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini dengan sebuah ambulans selepas terbabit dalam kemalangan pada 27 Nov. lalu.

Mohd. Farid Nazmi Morad, 22, berkata, selepas terbabit kemalangan pada 11.30 pagi pada hari raya Aidiladha di Jalan Langgar di sini dan patah kaki, dia dibawa ke hospital dengan sebuah ambulans yang turut dinaiki tiga petugas HSB.

"Seorang daripada petugas dalam ambulans minta beg pinggang dan saya pun bagi, selepas itu saya rasa kaki kanan disuntik dan terus tidak sedarkan diri.

"Ketika sedar kira-kira sejam kemudian, beg pinggang telah diserahkan kepada abang dan ayah saya, tapi apabila diperiksa RM2,500 dalam beg itu hilang, manakala RM1,700 dalam beg duit tidak hilang,” katanya kepada pemberita di pejabat MCA di sini hari ini.
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
siasat...sapa punya kerja nie
 

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
kene kebas la tu..Mak aku pn br hilang rantai mas kat hospital..Nurse suh tanggal rantai sbb nak X-ray.die letak dlm beg.lepas X-ray, tgk2 dh xder rantai tu..skrg nie semua org xleh caya..kene beringat..terutama org2 tua..
 

alisha_qistina

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,407
Reaction score
256
Points
81
pasal duit ni payah org nk jujur...
duit duit dimana kau duit...
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
kot dah hilang masa accident kot..yg dok tolong2 tu pun kadang2 tolong curi..arwah pakcik aku dulu accident pastu org datang ambik h.set,jam pastu blah..padahal masa tu dia dah patah kaki n cedera parah kat kepala..wife dia yg cite sbb nampak dengan mata sendiri..wife dia pun rantai leher kene rentap..nak melawan xdaya sbb patah tangan..seminggu pakcik aku masuk hospital trus meninggal..menyumpah aku pada pencuri tu..n sebenarnya byk gak kes mcm tu..
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
ntah la
tunggu siasatan dulu
tak berani komen panjang
susah juga kerja ambik orang kemalangan ni
nak tolong selamatkan nyawa lagi
bab harta benda pesakit satu hal pulak
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
waaaa...camni x berkat kerja dorang tolong owang...
 

internetbizjunior

Active Member
Joined
Jan 3, 2009
Messages
1,986
Reaction score
10
Points
25
hmmm manusia oh manusia...
sambil menyelam minum air..
ekeke...
tolong sambil mencuri...
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
T.O.N.T.O

Tolong Orang Nak Tipu Orang

haizzzzzz, lau nk ambik brg owang x yah la kja ambulans, etc
 
Sponsored Post
Top
Log in Register