BTC USD 42,417.6 Gold USD 1,775.88
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Meja letak ‘food bank’ pun hilang

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
33,849
Reaction score
2,120
Points
201
bila bukak jabatan tu, bajet lagi nak kena adjust ... orang dah meluat dengan kerajaan .... susah nak cakap tuan ... mana2 parti pun kalau pegang malaysia sekarang, semua akan pening kepala. tapi kesilapan besar pentadbiran sekarang ni ialah buat prn sabah & tak kuarantin siapa yang balik dari sabah waktu prn sabah tu. ada satu lagi sebab ..... sebab ikut sangat kemahuan rakyat. maklumlah takde sokongan padu .... rakyat suruh bukak sekolah dia bukak sekolah, rakyat suruh budak universiti balik rumah dia pergi bagi budak universiti balik rumah. mungkin kita perlukan orang macam Tun M untuk handle covid19 ni. Dia tak takut buat keputusan yang tak popular.

Ya prn sabah gan isu penutupan kilang.. isu yg sama.. kerajaan pilih bulu.. pastu blame rakyat .. padahal sendiri ade kuasa
 
Sponsored Post

odin_kaa

Active Member
Joined
Dec 29, 2012
Messages
1,491
Reaction score
235
Points
43
Ya prn sabah gan isu penutupan kilang.. isu yg sama.. kerajaan pilih bulu.. pastu blame rakyat .. padahal sendiri ade kuasa
jom kita sokong keluarga & jiran terdekat kita dulu tak kira agama & bangsa ... mana yang berkemampuan, hulurkanlah tangan. nak harapkan kerajaan ... kaya macam mana pun kerajaan memang akan sentiasa ada orang yang susah & memerlukan. Mungkin hari ni hari dia, esok lusa mungkin hari kita. Allah je yang tahu.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register