BTC USD 42,597.7 Gold USD 1,777.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Meja letak ‘food bank’ pun hilang

Sponsored Post

cariemas100

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2020
Messages
906
Reaction score
314
Points
31
pelaksanaan tu.. lagi bagus kalau ada yg menjaga/mengatur
Mengatur pon, jika family tu 4 org, semua beratur ambil bantuan mengalahkan bantuan utk 4 family, walhal utk satu family. Maaf cakaplah, kebanyakan India perangai pari.a begini. Bukan nak hina, tapi rata2 mereka adalah mentaliti kelas rendah.
Itu tak masuk ambil berulang2 kali, sampai bantuan habis.
 

cariemas100

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2020
Messages
906
Reaction score
314
Points
31
Seeloknya biar pusat zakat je yg agih. Sebab tu pusat zakat agih banyak kerenah, sebab ramai ambil kesempatan. Itu baru melayu, belum bangsa India lagi yg jenis kafir. Selagi boleh, akan ambil kesempatan.
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
9,365
Reaction score
782
Points
126
Mengatur pon, jika family tu 4 org, semua beratur ambil bantuan mengalahkan bantuan utk 4 family, walhal utk satu family. Maaf cakaplah, kebanyakan India perangai pari.a begini. Bukan nak hina, tapi rata2 mereka adalah mentaliti kelas rendah.
Itu tak masuk ambil berulang2 kali, sampai bantuan habis.
forumer sorang tu tak mahu pula masuk bebenang ini untuk memberi sepatah dua kata
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,149
Reaction score
2,780
Points
201
Ada video tu byk org melayu beratur kat gereja & food bank cina

Risau plak depa nanti masuk kristian/buddha
 

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,539
Reaction score
224
Points
48
tengok la mentaliti penduduk negara ni, memang deserved la dapat kerajaan macam pn.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register