Meh tolong tafsirkan mimpi aku-

CG Sponsors




12daily_pro

Active+ Member
Joined
Dec 11, 2005
Messages
3,705
Reaction score
31
Points
30
salam...

pagi td aku mimpi .. jln citer dia camnie :D

aku ke umah sepupu aku .. tiba2 datang 2 ekor harimau serang aku..sekor gigit tengkuk, lagi sekor gigit lengan .. lama gak lam keadaan tu..xde lak dia siat2 aku, bertahan jerk...

pastu datangla pak sedara aku tembak 2 ekor rimau tu.. rimau yg gigit tengkuk tembak 2 kali, gigit lengan sekali ..

pastu aku naik ke rumah... rimau tu dah tukar jadi 2 org yg aku x kenali dan dalam keadaan parah ...

x lama pada tu, di datang lak bawak otai sorang tuk serang aku balik... aku slow talk n semua settle ...

pastu nk balik ke rumah, lalu kot tali air tempat org pelihara ikan .. ada 2 ekor ikan, satu besar n satu sedarhana atas darat ... ikan besar tu aku lepaskan balik kat luar sangkar dan ikan kecil aku masukkan lam sangkar... settle ..

sampai umah aku.. air banjir melimpah.. pastu ada sekawan anak ikan haruan yg dah di kira besar.. aku duk tgk jerk,. baru jerk nk balik amik joran nk pancing ibu.. akupun jaga ,..

jarang aku mimpi camnie... tolong bg tafsiran masing2... sekadar suke ...:)cgrock
 
Sponsored Post

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
parah gak nak tafsir mimpi ko ni...
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
tulah susah gak nak tafsir,

mcm citer kat tv pun ader gak...
 

AshFaQue

Active+ Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
3,262
Reaction score
27
Points
30
cOmplicated tOL mimpi kO ni........
 

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
ko mimpi area kol bape?agak2 je..if areakol 1-2 pagi,myb ade tafsiran..if lby dr area 2,menan tido je 2..
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
aku rasa ko ada dua orang musuh dikalangan orang yg paling ko rapat..

tak kira la kawan atau saudara mara ko sendiri..

tapi ko tak perlu risau sbb masih ada orang yg sentiasa akan bg ko sokongan..

pasal ikan tu,dalam masa terdekat,ko akan menerima sesuatu rezki..
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
nak hamba tafsir? :">

best gak kita main2 sekejap. kita mula dari bawah dan perlahan2 naik ke atas :))

Ada pun air bah @ banjir bermaksud ko akan berhijrah. sama ada berpindah rumah atau negeri.

sekawan anak haruan membawa maksud famili ko lan. kemungkinan ada kena mengena dgn famili ko yg menyebabkan ko berhijrah.

pasal 2 ekor ikan atas darat tu. nnt sampai masa, ko kena buat keputusan utk memilih satu antara 2. mcm ko pilih ikan tu.

kemudian pasal harimau tu, erm...rasanya tak perlu tafsir kot. :D adeh... dah ada org atas bg jawpaan pasal rimau tu.

apa2 pun mimpi sekadar mainan tido lan. lg satu mimpi perlu ditafsir secara terbalik bukannya ikut urutan. maksudnya tafsir dr bawah ke atas. :">


salam...

pagi td aku mimpi .. jln citer dia camnie :D

aku ke umah sepupu aku .. tiba2 datang 2 ekor harimau serang aku..sekor gigit tengkuk, lagi sekor gigit lengan .. lama gak lam keadaan tu..xde lak dia siat2 aku, bertahan jerk...

pastu datangla pak sedara aku tembak 2 ekor rimau tu.. rimau yg gigit tengkuk tembak 2 kali, gigit lengan sekali ..

pastu aku naik ke rumah... rimau tu dah tukar jadi 2 org yg aku x kenali dan dalam keadaan parah ...

x lama pada tu, di datang lak bawak otai sorang tuk serang aku balik... aku slow talk n semua settle ...

pastu nk balik ke rumah, lalu kot tali air tempat org pelihara ikan .. ada 2 ekor ikan, satu besar n satu sedarhana atas darat ... ikan besar tu aku lepaskan balik kat luar sangkar dan ikan kecil aku masukkan lam sangkar... settle ..

sampai umah aku.. air banjir melimpah.. pastu ada sekawan anak ikan haruan yg dah di kira besar.. aku duk tgk jerk,. baru jerk nk balik amik joran nk pancing ibu.. akupun jaga ,..

jarang aku mimpi camnie... tolong bg tafsiran masing2... sekadar suke ...:)cgrock
 

yuzbe

Fun Poster
Joined
Feb 17, 2007
Messages
118
Reaction score
3
Points
15
ko beli nombor.. mesti kena.. esok bila kena post kat sini no. tu.:)paid tapi aku tak tau no. apa.. ko sendiri cari..:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register