BTC USD 40,846.9 Gold USD 1,839.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Viral [MEGA] Thread Info Palatau Tentang Agenda Masa Depan

Boleh Percaya ke Info Palatau tentang Agenda Masa Depan ?

  • Berkecuali, tapi berminat nak tahu.

  • 50/50 info banyak fake.

  • Aku memang tahu ada agenda tangan ghaib.

  • 101% yakin.

  • Aku percaya "Pakar" sahaja. Gerak dulu.


Results are only viewable after voting.

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,190
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,190
Reaction score
17,643
Points
2,536
Awards
1
Dpt bantuan pn psni celah gigi je la. Simpati kt smua rakyat marhaen kt malaysia trmasuk aku. Huhu.

Dapatlah bantu sikit
Kerajaan pun tak boleh kawal kenaikan harga
 
Sponsored Post

konaLeper

Fun Poster
Messages
819
Joined
Dec 22, 2016
Messages
819
Reaction score
568
Points
71
......................... Di US
Screenshot 2021-11-29 at 07-01-20 Lost a relative to Fauci’s evil methods Consult a lawyer and...png
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,190
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,190
Reaction score
17,643
Points
2,536
Awards
1
Tak tahu betul ke tak..

Afrika selatan tolak vaksin..

Benda viral.. share dlu..

20211129_090712.jpg

Walaupun masih palatao
Take note dulu relationship
 

jaws_am

Legendary Member
gem
Messages
18,833
Joined
May 29, 2008
Messages
18,833
Reaction score
7,924
Points
481
Awards
1
Walaupun masih palatao
Take note dulu relationship

Africa terima vaccine yg bakal tamat tempoh..
Kemudian ramai kena covid, jdi rakyat mereka x nak vaksin..

Vaksin bnyk lebih, tp x leh nak cucuk dkt rakyatnya..

Diorang x tiru malaysia, vaccine boleh extend.. 😅

Beza malaysia dgn africa, rakyat diorang mmg dh susah.. Jdi klo menteri diorang cakap akan susahkan lagi. Diorang gelak je lah.. :ROFLMAO:

IMG_20211129_091540.jpg



IMG_20211129_091912.jpg
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,190
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,190
Reaction score
17,643
Points
2,536
Awards
1
Africa terima vaccine yg bakal tamat tempoh..
Kemudian ramai kena covid, jdi rakyat mereka x nak vaksin..

Vaksin bnyk lebih, tp x leh nak cucuk dkt rakyatnya..

Diorang x tiru malaysia, vaccine boleh extend.. 😅

Beza malaysia dgn africa, rakyat diorang mmg dh susah.. Jdi klo menteri diorang cakap akan susahkan lagi. Diorang gelak je lah.. :ROFLMAO:

IMG_20211129_091540.jpg



IMG_20211129_091912.jpg

Deme negara susah dah
Kalau nak disusahkan lagi
Mana mau nya
 

konaLeper

Fun Poster
Messages
819
Joined
Dec 22, 2016
Messages
819
Reaction score
568
Points
71
Mana lebih bagus: Imun semulajadi atau imun vaksin?
Fakta:

Imun vaksin
1.Berkesan rata2 95% dan bertahan selama 6 bulan.
2. Tidak mencegah kena jangkitan kali ke 2 dan boleh menyebar virus kpd orang lain.

Imun semulajadi
1. Berkesan lebih dari 99% dan bertahan lama.
2. Mencegah kena jangkitan kali ke 2 dan x menyebar virus kpd orang lain. Ada bukti? CDC x de rekod mengenai mereka yg x ambil vaksin c19, kemudian kena jangkitan dan sembuh, telah kena lagi jangkitan kali ke 2 dan menyebar virus kpd orang lain.
c19-AntibodiVaksin.png

..................................................................................................................
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,190
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,190
Reaction score
17,643
Points
2,536
Awards
1
c19-AntibodiVaksin.png

..................................................................................................................

Imuniti semulajadi jugak yang terbaik
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,145
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,145
Reaction score
3,195
Points
261
Awards
1
Bukan isu dajjal - dr maza
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register