BTC USD 34,971.3 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

mcm mane nak upgrade ram cq40??

apiz

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
4,382
Reaction score
29
Points
30
salam guys..

nak tnye ckit..aku nak upgrade ram lappy cq40 compaq..tp tmpat ram kat belakang tu..mcm mane nak bukak eh..aku da bukak da skru dia..tp masih ketat bende tu..mcm kene clip..kang bukak kuat2 kang kopak lak..:(:)((

so klu ade sape2 yg pakai lappy cq40 ni..dan penah upgrade ram sendiri..share la yer...

p/s: malas antar kedai..nak try sendiri.sebab dpt ram murah..antar kedai tolong pasang x kan free pulak kan..:D:D:D
 
Sponsored Post

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
ko tarik ke tepi clip yg tepi badan ram tu..
 

apiz

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
4,382
Reaction score
29
Points
30
x paham la bro..

anway ni kan tmpat ram tu..cilok dari google pic =D

photo0239l.jpg
 

mrlan09

Legendary Member
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
memory_600copy.jpg


tolak keluar skit clip tu...nanti ram tu akan keluar sendiri...
 

mnzaim

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
2,850
Reaction score
20
Points
25
Tarik ikut lawan arah anak panah tu, pastu tarik keatas...die mmg ketat sikit
Pastu kalau nk bukak ram...ikut mcm gambar atas.

Tp kalau takut jugak nk bukak, bukak cover hard disk (kat bawah) ngan cover wireless (kat tepi) pastu baru cabut cover ram tu.
 
Last edited:

apiz

Active+ Member
Joined
May 10, 2009
Messages
4,382
Reaction score
29
Points
30
nak cabut ram tu tau..tolak arah lawan..

nak cabut cover dia nie..ketat gilo..
 

zakry

Fun Poster
Joined
May 3, 2010
Messages
725
Reaction score
1
Points
15
da boleh cabot ker bro??ko tarik jew blakng ade klip xkan patah punya..
aku nk jual preserio cq40 murah2 klu ade kawan nk kol aku 0172565523 aie..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register