BTC USD 41,604.4 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai McDonalds pertama di Perlis..Ohh selama ni Perlis memang takde McD rupanya..baru tau

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,822
Reaction score
457
Points
91
kfc pandu lalu pertama di perlis
2630c41326425393.jpg
 
Sponsored Post

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
28,959
Reaction score
2,113
Points
206
kfc pandu lalu pertama di perlis
2630c41326425393.jpg

terbaik! dan lebih baik kalau unifom staf wanita KFC dibuat supayo bosa & lengan panjang & shirt longgr labuh tutup ponggong xyah tuck-in dlm sluar

supayo selamat dpd mato den tengok bermacam2 saiz penjojolan sampai mato den terjojol nak keluar

ekekekekekkee
 

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,322
Reaction score
125
Points
43
Di negeri termiskin[negeri aku] panjang pulak berbaris mcdonald di Kok Lanas
Kok Lanas bukan bandar pun
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,999
Reaction score
753
Points
126
1992 beratur panjang sbb KFC..
adeh!!! perlahan sungguh masa berlalu kat Perlis
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,463
Reaction score
3,126
Points
201
terbaik! dan lebih baik kalau unifom staf wanita KFC dibuat supayo bosa & lengan panjang & shirt longgr labuh tutup ponggong xyah tuck-in dlm sluar

supayo selamat dpd mato den tengok bermacam2 saiz penjojolan sampai mato den terjojol nak keluar

ekekekekekkee


masa kat kaunter....depa sedikan ayam.....tgk perempuan dok membelakangi customer...memey arrrrrrrr
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,463
Reaction score
3,126
Points
201
dah tak berbaloi beli McD......produk maki kecil...harga makin mahal....Burger king ok juga
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
beli beger ramli je la...murah sikit
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register