MB Selangor Nafi Dakwaan Dengan Adun Wanita PKR

Recommended Brokers


redcloud

Active Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
2,276
Reaction score
109
Points
33
pergh!! YB comel mcm nih.. boya tembaga dok nganga je nk baham ... hari2 nak jumpa YB nk buat aduan ..
dulu orang kanan YB Daroyah masa jadi Exco Kesihatan.. ada secret admirer kot sebab kadang kadang dapat bunga ntah dari sape
 
Sponsored Post

akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
18,453
Reaction score
968
Points
166
kekadang ada yang tersilap panggil "puan" atau "cik" sbb xtau dah kawin ke blum sebab kita kan orang Malaysia dah biasa panggil secara hormat :D

tapi ada desas-desus yang dia mungkin akan berkahwin dengan MB Selangor dari dulu ..

pasal beg tu saya xtau la, beli yang "second category" punya LV ke
Atau dapat 'free'
 

redcloud

Active Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
2,276
Reaction score
109
Points
33
ye ke
tp org panggil die 'puan' kot
xkan la xkawin lg, gst dah xde kot
tu la, beli lagi beg LV, mane nak cukup duit
LV copy ori..ratus ratus je
 

redcloud

Active Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
2,276
Reaction score
109
Points
33
ni je ke usaha dia smpai jadi adun.... untung la baik dgn org politik
gambar kiri tu sebelum jadi Adun, masa tu masih lagi orang kanan YB Daroyah
 

cek mek molek

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
45,124
Reaction score
5,523
Points
1,316
Beliau jd calon sbb calon sebenar lupa bawak ic.

Cuba cari kes pru14 dun bukit melawati
thanks for the info tn 1305 :)

Di SELANGOR, pertukaran calon PKR bagi DUN Bukit Melawati pada saat akhir menyaksikan parti berkenaan berpeluang bertanding, selepas SPR menolak permohonan calon awal, Sivamalar Genapathy berikutan semakan alamat di luar Selangor.

Pengurus Pilihan Raya, Railah Rahmat berkata, SPR menolak penamaan itu kerana melanggar peraturan ditetapkan tetapi menerima pencalonan baharu.

SPR menerima penggantian calon PKR baharu, Juwairiya Zulkifli selepas menerima watikah pelantikan yang difakskan parti itu sebelum jam 10 pagi tadi.





https://www.sinarharian.com.my/politik/pkr-tukar-calon-dun-bukit-melawati-1.827578
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
6,743
Reaction score
298
Points
81
Cuba lah belajar berfikir secara positif sikit.
Mungkin ada perkara rahsia berkaitan pentadbiran negeri yang nak dibincangkan.
Dah nama nya pun rahsia, kena lah discuss di tempat tertutup, takkan nak sembang kat kedai kopi pulak.:D
 

lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
besar dosa fitnah ni. tp sesetgh org sanggup buat apa saja demi nk jatuhkan org lain. yg tukang sebar pon tumpang sekaki dosa. sama jgk mcm kes husam musa. walaupon dh mintak maaf dosa tetap berjalan selagi masih ada org menyebut atau menyebarkannya. muflis di akhirat nanti

hambar la bro...politik siang malam pagi petang tghhari
 

biomedik

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2006
Messages
4,539
Reaction score
263
Points
41

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,279
Reaction score
280
Points
131
besar dosa fitnah ni. tp sesetgh org sanggup buat apa saja demi nk jatuhkan org lain. yg tukang sebar pon tumpang sekaki dosa. sama jgk mcm kes husam musa. walaupon dh mintak maaf dosa tetap berjalan selagi masih ada org menyebut atau menyebarkannya. muflis di akhirat nanti

Sama la dengan PH pon
 
Sponsored Post
Top
Log in Register