BTC USD 40,165.3 Gold USD 1,827.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

MB Pahang kata rasuah dalam Umno ketika ini paling parah

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
MB Pahang kata rasuah dalam Umno ketika ini paling parah

Wan Nordin Wan Yaacob
Fri | Nov 14, 08 | 1:01:27 pm MYT


KUALA LUMPUR, 14 Nov (Hrkh) - Menteri Besar Pahang, Dato' Seri Adnan Yaakob menyifatkan amalan rasuah atau politik wang dalam pemilihan jawatan Umno kali ini adalah yang paling parah.

Dalam satu sidang media bersama Badan Pencegah Rasuah (BPR) semalam, Adnan menegaskan, senario rasuah yang berlaku kali ini paling parah yang pernah disaksikan.

Paling memeranjatkan Adnan yang juga Pengerusi Perhubungan Umno Pahang turut menyatakan beliau malas mahu bercakap persoalan Umno hari ini yang semakin parah. Sementara itu Ketua Pengarah BPR, Dato' Ahmad Said Hamdan pula menyatakan pihaknya mengesan banyak kesalahan rasuah yang berlaku dalam pemilihan Umno.

BPR juga telah mula mengumpulkan bukti dan menahan beberapa individu yang didakwa melakukan rasuah, katanya.

Pihaknya tidak teragak-agak membuat tindakan, dan bagi BPR apa yang diistilahkan sebagai 'politik wang' adalah serupa dengan tafsiran rasuah.

Justeru BPR akan bertindak atas dakwaan itu sebaik segala bukti dapat dikumpulkan. - mns_




p/s : kitorang tak cakap aaa...korang yang cakap...:eek::eek:
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
hurm......

parah.....

 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Klau diaorg x cakap pun, dah mmg PUN 100% rasuah... :))
 

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
kalu deme yg cakap sendri betul la tu...
kang kalu kita yg ckp soh tunjuk bukti plak...:p
 

elegan

Active Member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
1,421
Reaction score
1
Points
25
depa bkn rasuah...depa politik wang je....
tu la duk ngutuk2 org, alih2 sendri yg xbtll
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
kalo totok amno buat buat lagi, tak tahu la tu..dah verify kaw2 dah ni:eek:
 

infosinar

Active+ Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
3,723
Reaction score
4
Points
35
agak MB pahang ni bersih ke???
byk gak aku dengar kes dia tp dibawah tafsiran lain..
komisyen katanya..
yg tu xsalah..
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
agak MB pahang ni bersih ke???
byk gak aku dengar kes dia tp dibawah tafsiran lain..
komisyen katanya..
yg tu xsalah..

uik..memang sangat bersih la bro..tak caya nanti bro FordLaser postkan video betapa bersihnya MB Pahang nie..

silakan saudara FordLaser :)
 

DEKAN

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
628
Reaction score
0
Points
10
tunggu masa nak tumbang laaa UMNO nie, lambat tul nak menyaksikan saat2 gemilang tu kheheheh :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register