MAXGABA International Trading Sdn. Bhd. (701186-T) (AJL 931592) - mxb2u.com

CG Sponsors




Sponsored Post

Fizs Network

Active Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
2,062
Reaction score
11
Points
55
Area Putrajaya, Dengkil, Banting, Salak, B.B.Bangi...
Nak pasang boleh bincang.... pasti puas hati dgn produk i-power ni...
 

BOCEH

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 8, 2009
Messages
28,325
Reaction score
78
Points
120
brapa harga,, cite terus disini senang
 

Raykie

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2010
Messages
6,898
Reaction score
83
Points
70
brapa harga,, cite terus disini senang
harga untuk 1 UNIT i-power = RM715 (termasuk kos pemasangan)

petang ni salah satu petrol pump petronas nak pasang i-power nih.. bil pun boleh tahan dekat RM8k+...

paling kurang 6 i-power akan dipasang..tapi rasanya lebih dari 10 unit i-power... Alhamdulillah... :):)

minggu depan restoran tom yam nak pasang 1 unit.. sebab bil dia pun bawah RM400 je.. penang pun ade nak pasang jugak.. pemilik restoran yang sama jugak nak pasang.. di kepala batas.. insya'Allah..:)paid:)paid
 

Fizs Network

Active Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
2,062
Reaction score
11
Points
55
harga untuk 1 UNIT i-power = RM715 (termasuk kos pemasangan)

petang ni salah satu petrol pump petronas nak pasang i-power nih.. bil pun boleh tahan dekat RM8k+...

paling kurang 6 i-power akan dipasang..tapi rasanya lebih dari 10 unit i-power... Alhamdulillah... :):)

minggu depan restoran tom yam nak pasang 1 unit.. sebab bil dia pun bawah RM400 je.. penang pun ade nak pasang jugak.. pemilik restoran yang sama jugak nak pasang.. di kepala batas.. insya'Allah..:)paid:)paid
Masyukkkkkkk tu bro....

iiii-Charge pun ok gak respon dia... minyak naik beli iiii-charges, modal RM630.... tarif Elektrik naik beli iiii-Power, 1 unit RM 718 siap pasang.... modal sekali je... anda semua pengguna bijak...
 

Man bugis

Legendary Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,263
Reaction score
24
Points
115
Masyukkkkkkk tu bro....

iiii-Charge pun ok gak respon dia... minyak naik beli iiii-charges, modal RM630.... tarif Elektrik naik beli iiii-Power, 1 unit RM 718 siap pasang.... modal sekali je... anda semua pengguna bijak...
mantap...harap2 berjaya bro.
 

Fizs Network

Active Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
2,062
Reaction score
11
Points
55
Masyukkkkkkk tu bro....

iiii-Charge pun ok gak respon dia... minyak naik beli iiii-charges, modal RM630.... tarif Elektrik naik beli iiii-Power, 1 unit RM 718 siap pasang.... modal sekali je... anda semua pengguna bijak...
pembetulan harga siap pasang RM 715...
 

Raykie

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2010
Messages
6,898
Reaction score
83
Points
70
salam, lama tak jenguk rumah ni. terkini... tauke kilang ais. ada lebih dari berpuluh buah cawangan. berminat nak pasang i-power kat kilang2 dia. syukur Alhamdulillah.. :):)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register