BTC USD 36,426.0 Gold USD 1,797.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mawi kena banned oleh TV3? Update : Sebenarnya Mawi pergi Honeymoon jer...

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
tadi tengok iklan AJL, yang FBI ngan Cheryl tu. diorang sebut satu-satu finalist-finalist yang bertanding, sehinggalah diorang sebut, "Zahir dan Heliza"...

aik, bukan ke Mawi ngan Heliza? dah kena banned TV3 kerana perang Astro-TV3 ke?

p/s : bini den yang terperasan nie :D...
 
Sponsored Post

maslinkcc

Fun Poster
Messages
707
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
bagus kalo kene banned pon.
biar dia tau.jadi artis jgn eksen sgt.
sampai wartawan pon ramai makan ati.
 

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
tak paham..ade youtube?

emm...iklan AJL tadi, diorang sebut-sebut satu persatu peserta final AJL.

dan salah satu peserta akhir (sepatutnya) ialah Mawi dan Heliza menerusi lagu Doa Dalam Lagu?

tapi, si Faizal Bin Ismail tadi sebut "Zahid dan Heliza"...bukan "Mawi dan Heliza"..cuba dengar bebetul?

rasanya Mawi dah jadi korban perang antara Astro-TV3..
 

smate

Active+ Member
Messages
4,795
Joined
Apr 21, 2007
Messages
4,795
Reaction score
19
Points
25
aku malas nk amik tau
 

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
bagus kalo kene banned pon.
biar dia tau.jadi artis jgn eksen sgt.
sampai wartawan pon ramai makan ati.

masa tengok Melodi hari tu, Melodi ada tanya Mawi pasal ni, Mawi sendiri cakap dia pun tak tahu apa yang berlaku...semuanya Astro yang hendel..

taktaulah apa citer sebenarnya...

p/s : den pernah minat Mawi dulu, tapi sekarang dah kureng sket :D
 

sweezer

Active+ Member
Messages
4,860
Paid Membership
Joined
Mar 3, 2007
Messages
4,860
Reaction score
350
Points
41
woooo itu macam ka? ntah laa.. takde effect pada aku pon.

p/s: bukan peminat mawi pon.
 

WnB

Super Active Member
Messages
9,375
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,375
Reaction score
488
Points
91
kesianlak jadi mangsa.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register