mati dalam tidur...

CG Sponsors




forexbachok

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
2,883
Reaction score
9
Points
25
Salam smua,
Kematian slalu berkait dgn penyakit dihadapi , kemalangan serius
Tetapi bagaimana pulak dgn mati dlam tidur .....walau disahkan sihat .

kes tersebut telah terjadi kepada sahabatku dan juga suami adik angkat mak aku...masing berumo 30an, 27 an

Sahabatku yg berumo 27 an seorang yg aktif, semasa kejadian arwah berada di perak kerana baru selesai KPLI disana. Difahamkan member arwah sebelum kematian tu memberitahu arwah dlam keadaan sihat, ceria dan baru jugak berkahwin (7mingu)
adakah kematian arwah disebabkan dengki kerana semasa sakratulmaut mulutyer berbuih...sbb org ckap perak ni "SANTAU kuat"

atau ajal yang telah ditetap walau kita sihat.

Alfatihah utk sahabatku, MD AZLI

Kalu kawan2 ada cerita seperti diatas, harap bulih berkongsi disini sbb2yer dan juga tanda2 penah alami
Kadang2 terfikir, amalan sendiri masih tak mencukupi...esok mungkin belum ada...:(:(
 
Sponsored Post

hazel07

Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
1,088
Reaction score
11
Points
25
ajal maut di tangan tuhan...tp kat perak mmg ada beberapa kawasan yg org ckp kalau boleh jgn berenti makan..sbb situ byk org test ilmu santau..kawasan mana aku pon dah x berapa ingat...aku pernah 4 tahun duduk d perak..sahih ke x ckp org tuh aku x pasti..
 

shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
pernah gak kawan abg lin dia meninggal masa tido .. muda lagi tau dalam 25 taun... x tau la dia sakit ape.. tp rasanya dia sht je
 

forexbachok

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
2,883
Reaction score
9
Points
25
pernah gak kawan abg lin dia meninggal masa tido .. muda lagi tau dalam 25 taun... x tau la dia sakit ape.. tp rasanya dia sht je
knapa yer...takut jugak kadang2......sihat pun kalu ajal...
 

forexbachok

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
2,883
Reaction score
9
Points
25
ajal maut di tangan tuhan...tp kat perak mmg ada beberapa kawasan yg org ckp kalau boleh jgn berenti makan..sbb situ byk org test ilmu santau..kawasan mana aku pon dah x berapa ingat...aku pernah 4 tahun duduk d perak..sahih ke x ckp org tuh aku x pasti..
emm..org ckap kawasan parit/gopeng
ada ke patut buat santau masa jamu makan..mcm mana nak maju bisnes mcm ni..
 

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
hukum allah adil ... buat baik di balas baik ... buat jahat di balas jahat :)
 

forexbachok

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
2,883
Reaction score
9
Points
25
hukum allah adil ... buat baik di balas baik ... buat jahat di balas jahat :)
sifu....betultu...mati dlam kubur tidak ada penhujung
bak pepatah tok guru..." sehari didunia seribu tahun "diakhirat :eek::eek:
 

king_diamond

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
sifu....betultu...mati dlam kubur tidak ada penhujung
bak pepatah tok guru..." sehari didunia seribu tahun "diakhirat :eek::eek:
eh bukan seribu tahun dunia bersamaan dengan sehari di padang mahsyar ker :-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register