mata lelaki

CG Sponsors




g r a n p a

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
5,119
Reaction score
44
Points
70
Rahsia yang perlu dijaga.....

Malam pasangannya siang,
Jaga pasangannya tidur,
Rajin pasangannya malas,
Dan lelaki pasangannya perempuan

Kerana perempuan adalah pasangan kepada lelaki,maka Allah telah menciptakan bentuk badan wanita itu dapat memikat hati lelaki. Bila berkata tentang terpikat, maka ia ada hubung kait dengan nafsu. Jika ia ada hubungkait dengan nafsu, ianya ada hubungan pula dengan bisikan syaitan.

Jadi untuk mengawal nafsu, mestilah dikawal dengan iman. Untuk mendapatkan iman mesti menurut perintah Allah dan RasulNya dan menjauhi laranganNya.

Pada mata lelaki, perempuan ini adalah simbol. Simbol apa, semua orang tahu. Orang lelaki mempunyai imaginasi yang nakal jika tidak dikawal dengan iman. Maka mata lelaki ini selalu menjalar apabila terlihat seorang perempuan.

Setiap bentuk badan seorang perempuan boleh dihayati oleh seorang lelaki dengan berbagai-bagai tafsiran nakal nafsu.
Apabila seorang lelaki terlihat seorang perempuan, maka perkara pertama yang akan dilihatnya ialah rambut wanita berkenaan

Maka akan ditafsirlah berbagai2 cara oleh seorang lelaki akan rambut wanita berkenaan. Oleh kerana itulah wanita wajib menutup rambutnya.

Apabila rambut wanita itu telah ditutup, maka mata lelaki itu akan turun ke bawah melihat bentuk lehernya, maka wajiblah wanita itu menutup lehernya. Maka mata lelaki itu akan turun lagi melihat bentuk payu daranya, maka wanita itu berkewajipanlah menutup bentuk payu daranya dengan melabuhkan tudungnya.

Setelah itu mata lelaki akan turun lagi melihat bentuk ramping pinggangnya, maka labuhkanlah pakaian supaya tidak ternampak bentuk pinggangnya, maka mata lelaki itu akan melihat pula akan bentuk punggungnya, maka wajiblah wanita itu membesarkan pakaiannya agar bentuk punggung tidak kelihatan, dan lelaki itu akan pula melihat bentuk pehanya, maka janganlah sesekali wanita itu memakai kain yang agak ketat sehingga terlihat bentuk pehanya walau sedikit, maka akan dilihat lagi oleh lelaki itu akan bentuk kakinya pula, maka janganlah wanita itu berseluar, kerana terus-terang pihak lelaki bercakap, walau muslimah itu bertudung labuh, berbaju labuh, jika beliau memakai seluar,walau nampak besar sedikit, nafsu kami lelaki akan terusik secara sepontan, entah tak tahu Kenapa?

Mata lelaki ini nakal, setelah tidak ternampak akan bentuk kakinya, maka akan dilihatlah pula akan mata lelaki itu kepada kakinya, maka wajiblah wanita itu untuk menolong lelaki itu agar tidak berdosa, menutup kakinya dengan melabuhkan kain, atau memakai stokin yg warnanya jangan sesekali berwarna kulit perempuan, maka mata lelaki ini akan kembali ke atas, akan melihat pula bentuk tangan wanita itu, maka tolonglah wahai muslimah, agar melabuhkan tudung menutupi bentuk tangannya yang indah pada pandangan lelaki.

Maka mata lelaki ini akan kembali ke atas, akan melihat pula bentuk tangan wanita.
 
Sponsored Post

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
erm.

akhir sekali terlihat lar wajah yg penuh keayuan itu.

lalu terbuka hati ini utk mengambilnye menjadik teman hidup. :">:">
 

g r a n p a

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
5,119
Reaction score
44
Points
70
erm.

akhir sekali terlihat lar wajah yg penuh keayuan itu.

lalu terbuka hati ini utk mengambilnye menjadik teman hidup. :">:">
elok le kalau mcm tu...kene lak yg tengok tu laki jenis hidung belang...dia nak pompuan tu sebab "satu" tu je...pompuan tu lak mudah menyerah...abis segala dia g bagi...laki tu makan free...pompuan tu kene tinggal...saper yang rugi? skang da banyak sangat kes mcm tu...sedih aku
 

SmartEddy

Fun Poster
Joined
Aug 1, 2007
Messages
349
Reaction score
0
Points
10
... thanks GrandPa, I say man, tepat sekali catitan GrandPa, rasa malu laaa pulak sayer...
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
urm info tebaru.. mmg dijadi kan wanita sebgaai mkhluk yang mempunyai daya penarik sendiri.. tetai jgn disalh gunakn keats keistimewwan yang diberikan kepada wanita tersebut
 

cikepong

Active+ Member
Joined
Apr 1, 2008
Messages
4,366
Reaction score
50
Points
30
kalau pakai baju nampak parit kat bon tot tu mcm mana?
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
kalau pakai baju nampak parit kat bon tot tu mcm mana?
sekali tgk kira dimaaf kan.. kalu nk tgk lama.. jgn kelip.. lepas kelip mata.. pastu dah tk leh tgk.. hehehe..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register