Masjidil Aqsa diserang???

CG Sponsors




gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
Nie aku dpt dr emel... ntah betul ker tidak... mari kita sama2 berdoa agar Palestin dan Masjidil Aqsa diselamatkan..

Subject TOLONG SEBARKAN

Wallahualam....

salam, malam ini palestin akn di bom habis oleh yahudi termasuk masjid al-aqsa. ini benar ikhwam palestin yg menalipon ikhwan m'sia. kt diwajibkn membaca

surah yunus 85-88 n al fath 26-27..tolong fowardkan.. ALLAHUAKBAR!!! dolphine cha's: Pimpinan Hizbullah, libanon sydHasanNasrallah meminta Seluruh msulim

utk MELAFAZKAN QS. AL-FATH ayat 26-27. MALAM INI.. tolong disebarkan agar Israel hancur. skrg masjid Al Aqsa Sdg diserang oleh IsraelSkutu. Mhn

disebarkan ke 10orang. jangan dihapus klo blom disebarkan. ini amanat
 
Last edited:
Sponsored Post

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
may Allah helps Islam...
Allahummansurhum....
 

lamborghini06

Active Member
Joined
Jan 15, 2006
Messages
2,043
Reaction score
11
Points
25
Tunggulah kedatangan Imam Mahdi a.s. dalam masa terdekat!
 

gween

Banned
Joined
Aug 8, 2007
Messages
11,704
Reaction score
16
Points
115
sebar utk " 10 org " jer....eekekkeek

p:s......Mudah2an Allah Swt melindungi saudara2 kita di palestin....
 

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
email cmni yang kadang2 benda baik dicampur dengan benda tak baik...
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
berita ni bagus...tp tang kena sebarkan utk 10 org tu...yg aku pening sket...mcm email berantai lak...

p/s: semoga kemenangan milik palestine...amin..:)
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
berita ni bagus...tp tang kena sebarkan utk 10 org tu...yg aku pening sket...mcm email berantai lak...

p/s: semoga kemenangan milik palestine...amin..:)
mugkin sekurang2nye 10org kut... kalau malas sgt nak sebarkan, 10org pun jadi laa... apa2 pun kita berdoa jerla, itu jer yg mampu kita buat skang... kalau x betul ker ape salahnya kita berdoa pun kan..

Ya Allah, Tunjukkanlah kekuasaan-Mu.. Selamatkanlah Palestin dan Hancurkanlah Israel dan konco2nya..
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
aku pernah dengar seorang ustaz cerita tentang nabi Yunus pernah tegur orang Palestin selagi engkau tidak keluar dari tanah ini maka orang yahudi tak akan menang.
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
email cmni yang kadang2 benda baik dicampur dengan benda tak baik...
betul tu. moga ALLAH lindungi bumi palestin. sedih tgk berita pasal depa. :((
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
dpt gak benda ni..
bagi memlalui ym..:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register