BTC USD 43,090.4 Gold USD 1,817.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Masih ada percaya Covid-19 tidak berjangkit di masjid?

Encik Sponge

Super Active Member
gem
Messages
5,062
Joined
Jul 22, 2013
Messages
5,062
Reaction score
764
Points
121
Dalam isu masjid ni rasa xdak beza pon sop masjid, sop stadium, sop kolam, sop market… semua perlu penjarakan 1 meter

Bezanya di masjid ni kita patuh sangat… cuba kita buat mcm kat stadium jgn dok jadi baik sgt nak ikut sop kerajaan… cuba kita jadi vodo mcm puak2 yg dok menari lam kolam tu.. igt gomen pon xbrani mik tindakan

Kita p masjid langgar ja sop tu… awat gomen igt org p masjid tak kahaq macam org p stadium ka? Kalau org xpatuh sop kolam vingai, kita p masjid jadi vingai ja la

Jangan jadi baik sangat la nak ikut sop kat masjid… jadi ja mcm org kat stadium, kat kolam, kat mana2 yg mmg langgar sop…
 
Sponsored Post

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,080
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,080
Reaction score
3,186
Points
261
Awards
1
Kat masjid kebanyakan org tua2 warga emas senior citizen

kat stadium tu muda2
Kat kolam remaja

risiko berbeza maaa
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register