Masalah-TUkar nama geran kete

CG Sponsors




anak_jatiperak

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam.... ahli Cg

saya ada masalah sikit...mcm ni sy ada beli kete..dari kwn da..masalahnya nak tukar nama da....nama ayah dia dah mati..mcm mana yer??? ada sesiapa blh bagi pendapat dan info:)cgrock
 
Sponsored Post

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
ni bukan masalah besar....ada duit, semua boleh jadi !
 

sideskirt

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
3,819
Reaction score
16
Points
25
keta ada utang lagi kat bank ke atas nama arwah tu ...:-?
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Lebih baik nko pergi JPJ utk dapatkan info yg lengkap supaya tak pusing kepala. Aku rasa kena juga dapatkan kebenaran waris simati atau kena tukar kpd nama waris simati dulu dan kemudian tukar kpd nama pembeli baru. Leceh laaa sikit punya kerja
 

anak_jatiperak

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Lebih baik nko pergi JPJ utk dapatkan info yg lengkap supaya tak pusing kepala. Aku rasa kena juga dapatkan kebenaran waris simati atau kena tukar kpd nama waris simati dulu dan kemudian tukar kpd nama pembeli baru. Leceh laaa sikit punya kerja
Salam....bagitau lebih lanjut da
 
Sponsored Post
Top
Log in Register