masalah tekak aku

CG Sponsors




XTigy

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2009
Messages
465
Reaction score
51
Points
20
sejak kebelakangan ni
tekak aku rase lain mcm
kadang2 sakit kadang2 x sakit bile telan makanan
rase macam ade bende kat tekak aku


tolong aku:D:D
 
Sponsored Post

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131
Mayb ade keradangan @ infeksi tu bro..

Pegi jer kat farmasi, mintak ubat kumur..

Insyaallah hilang nati.. :)cgrock
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,677
Reaction score
366
Points
141
sejak kebelakangan ni
tekak aku rase lain mcm
kadang2 sakit kadang2 x sakit bile telan makanan
rase macam ade bende kat tekak aku


tolong aku:D:D
kadang2 tonsil bengkak..
kene bedah klu dah teruk sgt..
elok ko pegi cek cepat2..
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
tonsil kot...

kasi bedah buang lee... settle...
 

angah83

Super Active Member
Joined
Nov 12, 2009
Messages
5,121
Reaction score
84
Points
70
betol betol betol.. tonsil..
 

XTigy

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2009
Messages
465
Reaction score
51
Points
20
tadi aku cek kat tonsil aku
ade line putih
bahaya ke
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
tadi aku cek kat tonsil aku
ade line putih
bahaya ke
tanya doktor tu la sebab itu kan kerja dia.:)
kami hanya bagi pendapat dan membuat andaian,nak pasti kena la tanya doktor.
kalau doktor tu dah tak le jawab ,baru la difikir2kan kot2 ada benda lain.
 

XTigy

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2009
Messages
465
Reaction score
51
Points
20
kalau aku ade tonsil
ade petua nak menghilang
dan ade pantang larang x
 
Sponsored Post
Top
Log in Register