masalah cintan..

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
 
Sponsored Post

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
takyah la pompuan gitu..huhu...

nanti ko kapel ngan die...die layan laki lain lak.....
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
ko fikir la mana yg terbaik utk ko ..:D
 

mie1660

Fun Poster
Joined
Nov 1, 2008
Messages
959
Reaction score
0
Points
10
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
Kawan biar beribu.ribu...kasih pd yg 1....:):)
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
kwn je la....ko jgn la pk lebey2 plak....kang diri yg merane....jiwe tersekse....huhuhu...ko kne jdik cool jek....
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
takyah kapel,
wat stok geli2 je sudah
:)):eek:
 

apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
isk3..geli2 tu x bole..
wat jahat nanti ada balasan nye
nanti kena kat anak2 kita baru tau..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
takyah la pompuan gitu..huhu...

nanti ko kapel ngan die...die layan laki lain lak.....
silap-silap laki kuar pintu depan dia kuar pintu belakang...~X(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register