masalah cintan..

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
halamak...

masalah cinta plak..

ok2...tenang...ikut aku senang jer...ko kawan je la dgn dia.tp ingat,jgn cuba nak lebih2 plak..

tapi dalam masa yg sama ko cari gak pompuan lain..supaya kalo dia tinggalkan ko,ko tak lah menonggeng..

dia sunyi tu...bf dia duk jauh..
 

five_soul

Active+ Member
Platinum Member
Joined
May 9, 2008
Messages
2,595
Reaction score
15
Points
25
Tuan tanah ni plak umur brp?
23 thn?
 

yazaedar

Active+ Member
Joined
Apr 29, 2006
Messages
2,834
Reaction score
4
Points
25
lorr...ingat kat mee segera cintan tadi......
(mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
)

mana satu umur dia ni.....kalau bawah umur...baik tak yah......
 

extremeagro

Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
1,326
Reaction score
54
Points
40
ko kawan je ngan dia. ko cari jela yang lain. kalau ada jodoh adala
 

apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
umo aku 23 dia lak 16
tp aku x kesah pon pasal umo ni..
 

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,934
Reaction score
59
Points
80
pandangan aku hmm....ko bt die jd adeq angkat jela amacam bro?:-?
 

LINEBIZZ

Fun Poster
Joined
Mar 6, 2008
Messages
234
Reaction score
1
Points
15
alahai mcm cite lme aku ar plak..dlu aku pun cam tu, bf dok oversea..dlm masa yg sme aku kwn ngn org lain..
aku ase baik ko kwn2 jer la ngn dia..tak pyh nk taruh harapan sgt sb dia sajer jer tu..kesunyian..sb aku fhm sgt perasaan bdk pompuan tu..kes sama jer mcm aku dlu...last2 ngn bf yg dok oversea tu gak..kte org dh kwin pun..tp sianya mamat tu la..siap dtg family nk merisik aku lg tuh..aku tak nk ko jd mcm mamat tu...hehehe..
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
aku ada kenal sorang awek ni..
mula2 kenal aku fikir umur 16 mesti mcm budak2 lg..
tp da lama kenal tgk dia ni matang dr umor dia (da mcm 20 lebih)
dia tau aku ada hati kat dia..
tp aku rasa skrg dia da ada pakwe da (study kat luar negara)
yg aku pelik dia masih lg bg aku harapan
sbb dia kata jodoh kita xtau lg kan dgn sape
dia kata walaupun x kapel tp dia seronok dpt kawan ngan aku
kalau korang kat tmpt aku, apa korang rasa?
aku rasa **** jadi jantan ****...dah tentu la budak tu tak jujur ngan pakwe dia...dah berpakwe masih lagi lak bole cakap camtu kat org lain...apa punya olang la,...
 

apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
isk3..x baek tuduh camtu..
selama aku kenal dia, mmg ramai nak ngorat dia..
tp x sume dia layan
aku tau parent dia didik dia ngan baek..
maybe dia tgh kompius lagi tu ngan pilihan dia..
biarla masa yg tentukan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register