Masakan Padang. Kat mana yang sedap?

CG Sponsors




GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Salam, saya peminat makanan Padang. Ada sesiapa yang tahu kat mana restoren atau kedai yang menyediakan sajian yang sedap2 belaka? Tak kisahlah di mana lokasi anda.
 
Sponsored Post

penjejak

Fun Poster
Joined
Jan 22, 2008
Messages
147
Reaction score
0
Points
10
Salam, saya peminat makanan Padang. Ada sesiapa yang tahu kat mana restoren atau kedai yang menyediakan sajian yang sedap2 belaka? Tak kisahlah di mana lokasi anda.
Kat kg. medan ade rest. nasi padang yang unggul..PJS 2..shop lot..:D
 

fique

Active Member
Joined
Jun 7, 2008
Messages
1,280
Reaction score
3
Points
25
Salam, saya peminat makanan Padang. Ada sesiapa yang tahu kat mana restoren atau kedai yang menyediakan sajian yang sedap2 belaka? Tak kisahlah di mana lokasi anda.
Saya pun minat gila makanan padang ni. Saya slalu makan kat kg baru,kl. KEdai die berhampiran ngan masjid kg baru. Kedai die lebih kurang 200 meter dari masjid. :D:D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Apa menu yang sedap tu?
 

e.k.

Super Active Member
Joined
Jan 24, 2008
Messages
9,898
Reaction score
70
Points
70
Kat kg. medan ade rest. nasi padang yang unggul..PJS 2..shop lot..:D

Ada lagi tu lupa nak bubuh kedai kak yati bukak dari kul 12-3 petang sahaja . memang sedap murah. Area taman medan kat belakang kedai tom yam SMS.:)paid
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aduh.... Meliur dah ni. Saya kalau kat KL salu makan Restoren Sari Ratu kat Jalan Sultan Ismail
 

e.k.

Super Active Member
Joined
Jan 24, 2008
Messages
9,898
Reaction score
70
Points
70
kedai kak yati menu yg sedap dia gulai daging perrhh sedap siap ada lemak2+daging favourate. Tu mesti pilih, terung goreng berlada, sama kentang goreng berlada sama iakan bilis goreng, bergedel, sambal mcm2 ada memang perhh.... kene pegi awal kalau pegi kedai dia kul 2.30 dah nak licin. kedai dia biasa je simple tapi ramai org makan
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Salam, saya peminat makanan Padang. Ada sesiapa yang tahu kat mana restoren atau kedai yang menyediakan sajian yang sedap2 belaka? Tak kisahlah di mana lokasi anda.
kalau 15 tahun dulu aku tau ler...kat penang...sekarang nama jalan tu pun aku dah lupa tapi jalan tu kat belakang HQ Polis masa tu...yang power aku suka kari ikan sembilang...siap dengan teluq sekali...

:)paid:)paid:)paid
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Haduh.. ikan sembilang? Aku ingat 10 tahun dah tak rasa. Last kat sebelah Masjid Shah Alam dulu
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku nak makan kat Restoren Nasi Padang.... nak ikut???
 
Sponsored Post
Top
Log in Register