Marvel Studios' Avengers: Infinity War Official Trailer

CG Sponsors




ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
6,987
Reaction score
229
Points
73
jgn isau la capt marvel akan hidupkan diorang plak nti..
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,871
Reaction score
1,046
Points
191
a ah.... yang betul2 mati ultron sebab thonos cabut batu dari dahi dia... tapi yang lain mati sebab thonos petik jari untuk matikan separuh penduduk galaxy setelah dapat complete 6 batu. yang mati sebab petikan thonos tu macam spyderman..dr stranger .. blackpanter ... mungkin ada kembali balik kot dalam episod kedua tahun depan. :D
hahah bro bg full sinopsis jerk senang...:))

seb bek dah tgk awal pagi td...:p
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,871
Reaction score
1,046
Points
191
:eek::eek::eek: ... tu baru 1% dari cerita tu :eek::eek:
part dorang dighaibkan tuh dah kire klimaks ... :))

ptt bro sentuh part gamora tuh anak angkat thanos n loki mati...:))
 

kopininja

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2011
Messages
5,306
Reaction score
102
Points
73
part dorang dighaibkan tuh dah kire klimaks ... :))

ptt bro sentuh part gamora tuh anak angkat thanos n loki mati...:))
apa ni weii

jahatnye

aku nak tgk sabtu ni
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,509
Reaction score
426
Points
91
facebook.com/545310332526797/photos/a.546087249115772/926757391048754
 

fenkers

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
5,099
Reaction score
10
Points
65
kucing jadi watak paling digemari .. haha

 
Sponsored Post
Top
Log in Register