Marvel Studios' Avengers: Infinity War Official Trailer

CG Sponsors




HelangPutih

Active+ Member
Joined
Dec 27, 2015
Messages
3,653
Reaction score
198
Points
33
thor gunting rambut dah.
avenger ni paling aku suka hulk.
silversurfer xde dlm geng ni lak.
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,871
Reaction score
1,046
Points
191
Bro, kasilah sinopsis sikit. Ada ke yang mati dalam IW ni?

:))
ia kesinambungan Thor Ragnarok... kali ni citer dier byk perkenalkan pasal thanos... plot citer dier agak melompat2.. jap kt bumi.. jap kt planet.. cume yg x besh.. ironman dah jd power rangers merah.. doc strange power dier plg cool.. hulk jd pelawak.. spiderman custom br dier gempak... yg len2 x menyerlah sgt.. tp elemen lawak mmg byk... ending creadit dier kene tgg sampai abis kuar name crew sume.. pisang nk tunggu hampeh.. hua3
 
Last edited:

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,348
Reaction score
1,577
Points
596
Tak sabaq la nak layan huhuhu
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,871
Reaction score
1,046
Points
191
thor gunting rambut dah.
avenger ni paling aku suka hulk.
silversurfer xde dlm geng ni lak.
silversurfer dlm F4... dorg len production.. dorg marvel n fox studio.. satu kapal dgn x-men
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,219
Reaction score
1,179
Points
221
ramai mati bila thanos dapat kesemua 6 batu tu...sekali petik separuh penduduk planet mati... dengan groot sekali mati...

cerita dia padat...agak berat tapi best... full action... gamora tu tak pasti betul2 mati atau tak sebab untuk dapatkan batu hayat tu dia kena korbankan gamora...

sabtu ni layan kali kedua pulak... memang best cerita ni...
 

Jejaka Perasan

Active Member
Joined
Apr 18, 2006
Messages
1,438
Reaction score
7
Points
25
ramai mati bila thanos dapat kesemua 6 batu tu...sekali petik separuh penduduk planet mati... dengan groot sekali mati...

cerita dia padat...agak berat tapi best... full action... gamora tu tak pasti betul2 mati atau tak sebab untuk dapatkan batu hayat tu dia kena korbankan gamora...

sabtu ni layan kali kedua pulak... memang best cerita ni...
Ramai mati rupanya :((

Kalau tak salah macam pandangan si Ultron sebelum ni.
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,122
Reaction score
76
Points
1,020
bila keluar ni ..
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,219
Reaction score
1,179
Points
221
Ramai mati rupanya :((

Kalau tak salah macam pandangan si Ultron sebelum ni.
a ah.... yang betul2 mati ultron sebab thonos cabut batu dari dahi dia... tapi yang lain mati sebab thonos petik jari untuk matikan separuh penduduk galaxy setelah dapat complete 6 batu. yang mati sebab petikan thonos tu macam spyderman..dr stranger .. blackpanter ... mungkin ada kembali balik kot dalam episod kedua tahun depan. :D
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register