Mari meriahkan program 50 tahun dibawah kekejaman ISA

CG Sponsors




papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,250
Reaction score
28
Points
70


Sesiapa ada kelapangan, mari sama2 kita meriahkan program ini.

Mansuhkan ISA!
 
Sponsored Post

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
takmo la.

walaupun telah diguna secara salah. isa tetap perlu.
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
kalau nak dakwa gomen guna isa secara salah aku setuju 8000%
 

PopIsDead

Active+ Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
4,857
Reaction score
478
Points
41
takmo la.

walaupun telah diguna secara salah. isa tetap perlu.
stuju tu bro!
even USA yg dikatakan demokrasi tu pon..pasca 9/11 dah gunakan akta patriot!

so bg aku ISA mmg relevan!
:)cgrock
 

Hidier

Legendary Member
Joined
Feb 6, 2010
Messages
11,681
Reaction score
905
Points
161
setuju ngn komen2 di atas..

puak puak yang menentang ISA ni pon pasti akan menggunakan ISA kalau diorang dapat jadi kerajaan...
(aku rasa jek la..hehe)
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
sikap mau kekal berkuasa punca isa disalah guna.

jawatan pemimpin adalah hak setiap warganegara melayu islam.
bkn hak wasisan bn.
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,250
Reaction score
28
Points
70
Adakah menahan sesorang tanpa bicara itu dianggap suatu yg adil? Apa kata Islam mengenai ISA? Jadi ikuti forum dan program ini utk mengetahui. Jgn buat andaian sendiri. Mungkin ada yg tak tau apa yg dikatakan ISA itu.
 

M3.

Fun Poster
Joined
Aug 27, 2010
Messages
303
Reaction score
2
Points
15
kalau x nak mansuh pn x pe tetapi setiap yg ditahan dibwh akta tersebut mesti dibawa kemuka pengadilan agar badan tersebut tidak dituduh melanggar hak asasi manusia..
 

Toxic2010

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2010
Messages
11,011
Reaction score
334
Points
131
Apa faedah nya kalau rakyat yg tertindas..
 

Fikirman

Active Member
Joined
Aug 26, 2010
Messages
1,687
Reaction score
4
Points
25
nak masuk ISA ni.. bukan senang2 dapat.. kalau tak cukup syarat nak masuk...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register