BTC USD 44,961.2 Gold USD 1,851.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Mari Kongsi Bil Air dan Elektrik Bulanan Anda

Supreme

Super Active Member
Joined
May 26, 2012
Messages
5,636
Reaction score
150
Points
73
pengerasnya macam mana? ada buat pengubahsuaian? jika ada nanti kene saman plak dengan pak TNB.. :D

Bak kate pepatah bos..kalau takut dilambung ombak..jgn berumah ditepi pantai.. haha.. psal TNB tu ade cara dia bos.. kite pun ade calculate risk dia.. bole wassap sy bile2 free..tgk no kt bwh ye bos.. :)
 
Sponsored Post

eizjoe

Super Active Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
6,196
Reaction score
41
Points
70
baru bayar bil eletrik bulan ni dan tunggakan dekat RM300. Bil air pulak untuk bulan ni dan tunggakan dekat RM100. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.
 

eizjoe

Super Active Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
6,196
Reaction score
41
Points
70
Pelik pulak sebab bil air sahaja mencecah RM50 sebulan
 

eizjoe

Super Active Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
6,196
Reaction score
41
Points
70
Bil letrik bulan april dekat RM180 Bil air RM30
 

sansorrow

Super Active Member
Joined
Apr 6, 2011
Messages
5,409
Reaction score
54
Points
70
den nye bil letrik bulan lepas rm80..

bulan ni nye blom dpt lg...tapi dah mula berjimat.. lepas pakai smua cabut plag dr soket.. nk tgk ade beza tak hehe
 

connect

Fun Poster
Joined
May 31, 2010
Messages
746
Reaction score
2
Points
25
bill air.. buat autopay dua bulan sekali rm20.. dlm bill maintain je -rm20 wlaupn ada beberapa kali anak terlupa ttp paip,anggaran rm5 kot sebulan. syabas Selangor...
letrik purata rm180 sebulan... buat autopay rm100 sebulan.. skrg tunggakan rm900 :(
 

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,158
Reaction score
614
Points
161
Letrik rm34. Air rm6. Jamban rm400++. :))
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,885
Reaction score
8,266
Points
716
bill air.. buat autopay dua bulan sekali rm20.. dlm bill maintain je -rm20 wlaupn ada beberapa kali anak terlupa ttp paip,anggaran rm5 kot sebulan. syabas Selangor...
letrik purata rm180 sebulan... buat autopay rm100 sebulan.. skrg tunggakan rm900 :(

tu bukan syabas sgore
tapi syabbas kat masta...sbb takdak paip bocor kat rumah :))


kalo bil ayaq canak tu...tu tandanya paip bocoq
contoh..rumah mertua..sblm ni..bulan2 rm200++
padahal air lidi je..huhu

lepas buat piping baru....bln lepas rm 8 je...pelik kan? :eek: :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register