BTC USD 56,832.4 Gold USD 1,786.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Mari Kongsi Bil Air dan Elektrik Bulanan Anda

eizjoe

Super Active Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
6,196
Reaction score
41
Points
70
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saja bersantai nak tengok kadar bil bulanan masing-masing. Nak tgk adakah ia berpatutan atau tidak.

Ada pindaan sikit tolong bagitau berapa org tinggal dlm rumah dan ada pakai aircond @ alat yg kuat makan letrik.

Saya start dulu lah ya.

Ni bil air untuk bulan ini.

BilAirApr-1.jpg


bil letrik

bilapisesco.png


Kadar penggunaan purata penduduk malaysia

grafletrikapi.png
 
Last edited:
Sponsored Post

General Juhziz

Super Active Member
Joined
Apr 21, 2010
Messages
8,683
Reaction score
254
Points
81
den
bil air RM 0.00 ( Kerajaan Selangor subsidi )
bil elektrik RM 40.00 - RM 50.00
 

nikkeanu

Active+ Member
Joined
May 17, 2008
Messages
4,070
Reaction score
74
Points
60
aku bil air bulan2 memang tak lari.. RM 4.00 je...
elektrik plak RM40.00 - RM50.00...
 

syahays

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2010
Messages
23,441
Reaction score
50
Points
120
bil air bawah rm20...
bil api biasanya rm180 -rm200...
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,885
Reaction score
8,266
Points
716
bil ayaq ceq..maintain RM 19 tiap2 bulan by SADA :))

bil karan bln ni 51.10 :)paid
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,619
Reaction score
21,173
Points
1,671
at JB

api dah 3 bulan ni free sbb ak tak mbazir dah lampu asik lupa tutup je bila kua..selalu rm23-25

air rm5-7 sebulan
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register