BTC USD 49,301.4 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mangsa 'Tengku Auta' Diugut Bunuh

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
ne_01.1.jpg

SMS ugutan bunuh yang dihantar oleh seorang lelaki yang mendakwa kerabat diraja kepada salah seorang mangsanya.

KUALA LUMPUR - Trauma ketujuh-tujuh mangsa penipuan seorang lelaki yang mendakwa dirinya kerabat diraja yang bergelar 'Tengku' rupanya tidak berakhir setakat kehilangan wang kerana mereka kini menerima pula ugutan bunuh daripada lelaki berkenaan.

Lelaki bergelar 'Tengku' itu dikatakan mengugut untuk membunuh semua mangsa terbabit melalui telefon kerana melarikan diri daripadanya.

Menurut seorang daripada mangsa yang cuma ingin dikenali sebagai Amir, lelaki tersebut turut mengancam untuk menggunakan ilmu hitam terhadap mereka.

"Dia (Tengku) cakap nak bunuh kami semua sebab kami lari sebelum duit datang dan kami menjadi punca dia gagal mendapatkan duit sebanyak RM2.8 bilion itu," katanya kepada Kosmo! semalam.

Semalam Kosmo! melaporkan tentang nasib tujuh orang lelaki tersebut yang mengalami kerugian sebanyak RM50,000 setelah dijanjikan komisen sebanyak RM50 juta.

Mangsa diminta untuk menjadi penama bagi lelaki tersebut yang berusia 40-an untuk memindahkan wang dari satu akaun bank di Switzerland berjumlah RM2.8 bilion.

Wang itu dikatakan dari sumber haram dan disimpan dalam akaun atas nama lelaki terbabit tetapi kesemua mereka hampa apabila wang yang dijanjikan gagal diperolehi selain menjadi mangsa penderaan lelaki tersebut setelah seminggu berada di Hatyai.
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
yahhh...tengkujuh sudah marah....nanti tinggal tengkurak ler pulak...
 

Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
kuang ajaq punye tengkulup...
dah lah pau duit org, pastu nak bunuh2 org yg dia dah pau..
org mcm ni pon ada ka??
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
tengku2...ape da...
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
layan paris punya avatar lagi besh...heheh
 

syabel

Fun Poster
Joined
Jun 21, 2008
Messages
304
Reaction score
1
Points
10
tengku pun dah pandai ugut org..bahaya ni...
 

ndzul01

Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
1,466
Reaction score
0
Points
20
Apara.. tengku sorang jer nk guna ilmu hitam, diorang kan tujuh org... lawan la balik tujuh ilmu hitam lawan satu ilmu hitam ... amacam...
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
kat lam cg ni pun ada TENGKU...:-?

baek hati2 ngan tengku ni..:eek::eek::
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register